دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در صحن شورای شهر؛

علوی: برقی‌سازی خودروها به کاهش سوخت و آلودگی هوا کمک می‌کند/ چمران: خودرو برقی گران است

علوی: برقی‌سازی خودروها به کاهش سوخت و آلودگی هوا کمک می‌کند  چمران: خودرو برقی گران است
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران اعلام کرد که برقی سازی خودروها به کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا کمک می‌کند.
کد خبر : 916406

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه به برکت مجاهدت‌های شهید آیت الله رئیسی و پیگیری شهرداری تهران به صورت عملی گامی در حوزه برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی برداشته شد، گفت: روز گذشته ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی تحویل داده شد و ۲۰۰ دستگاه در اختیار رانندگان قرار گرفت و باید مردم شیرینی این اتفاق را بچشند.

وی با اشاره به اینکه برقی سازی به کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا کمک می‌کند و  اساسا این سوال مطرح می‌شود که آیا مردم نباید خودروهای با کیفیت سوار شوند؟ ابراز امیدواری کرد که برقی سازی در حوزه خودرو و موتور ادامه داشته باشد و گفت: قطعا آیندگان ما را با این اقدامات قضاوت خواهند کرد و ما وظیفه داریم که شرایط را بهتر پیش ببریم و از فرصت‌ها استفاده کنیم.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه قیمت این تاکسی ها بالاست و رانندگان توان پرداخت هزینه آن را ندارند، گفت: مابه التفاوت کاهش مصرف سوخت را باید وزارت نفت بپردازد. رئیس جمهور شهید این موضوع را دنبال می کرد که آن حادثه رخ داد. امیدواریم این تسهیلات پرداخت شود تا رانندگان بتوانند از شرایط استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته