دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 09:07

لزوم تشکیل کمیته جذب برای ارزیابی معلمان حق‌التدریس مدارس سما

لزوم تشکیل کمیته جذب برای ارزیابی معلمان حق‌التدریس مدارس سما
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر گفت: برگزاری کمیته جذب برای ارزیابی و جذب معلمان حق‌التدریس مدارس سما لازم و ضروری است.
کد خبر : 916379

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فخرالسادات هاشمی، معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در جلسه شورای راهبردی معاونت امور مدارس سمای استان بوشهر با توجه به تأکید مسئولان معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضرت آقا تأکید بر پیاده‌سازی الگوی مدرسه داری اسلامی و به تبع آن الگوی جامعه اسلامی دارند و می‌فرمایند، این هدف ماست که حیات طیبه را برای خودمان فراهم کرده به سمت جامعه اسلامی حرکت کنیم و درواقع سند توسعه کلیت است و بندبند آن احتیاج به برنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی رکن اصلی در نظام آموزشی هر کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: امکانات، تشکیلات و قانون مناسب بدون نیروی انسانی توانمند به نتیجه مطلوب نمی‌رسد و باید حساسیت خاصی در به‌کارگیری نیروی انسانی در مدارس داشته باشیم.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر تأکید کرد:‌ ارزیابی معلمان مطابق با دستورالعمل شرایط و مراحل انتخاب و به‌کارگیری معلمان حق‌التدریس مدارس صادره از معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و سند چشم‌انداز وزارت آموزش‌وپرورش و با هدف ارتقای سطح کیفی مدارس سما اجرا می‌شود. همه معلمان متقاضی تدریس در مدارس سما از سوی کمیته دعوت‌شده و مورد ارزیابی مختلف و مطابق اهداف کلان سازمانی قرار خواهند گرفت.

هاشمی تبیین کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال ۱۴۰۳ بر اساس دستورالعمل، ارزیابی معلمان مدارس سما قبل از شروع سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته