دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور چهره‌های نمایش ایران در فرهنگسرای نیاوران؛

نمایش «۲۴۲۴» در اجرای اول به پری صابری تقدیم شد

نمایش «۲۴۲۴» در اجرای اول به پری صابری تقدیم شد
مراسم افتتاحیه نمایش «۲۴۲۴» به نویسندگی و کارگردانی «زری اماد» و تهیه کنندگی «فرهاد قائمیان» با حضور تعدادی از هنرمندان شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
کد خبر : 916328

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آیین افتتاحیه که شامگاه یکشنبه بیستم خرداد با حضور جمعی از هنرمندان شناخته شده تئاتر، سینما، تلویزیون و عرصه دوبله از جمله، محمدحسین لطیفی، حسین مسافرآستانه، تورج نصر، فرهاد قائمیان، عیلرضا باشکندی، علی همت مومیوند، فریبا رمضانپوردرسالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، اجرای اول این نمایش به بانوی هنرمند ماندگار ایران «پری صابری» تقدیم شد.

محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما در ابتدای مراسم گفت: تئاتر نور چشم هنر‌ها است و ما در سینما نیز باید حواسمان به تئاتر کشورمان باشد. در این چارچوب حمایت شما مخاطبان فهمیم تئاترهم بسیار ارزنده و امیدوار کننده است. تورج نصربازیگر و دوبلور پیشکسوت کشورمان هم در این برنامه بیان کرد: این مایه دلگرمی و افتخار من است که در اولین اجرای نمایش «۲۴۲۴» حضور دارم و امیدوارم از دیدن این نمایش لذت ببرید.

حسین مسافرآستانه کارگردان تئاتر نیز ضمن قدردانی از گروه اجرایی این نمایش «۲۴۲۴» گفت: این نمایشنامه اثری سخت و دشوار است ولی یقین دارم که اثری شایسته برای مخاطبان ارجمندی، چون شما خواهد بود. من براین باورم فعالیت در تئاتر طی این روزگار سخت‌تر از همه اوقات دیگر است. البته به طور کلی شغل تئاتر، حرفه سخت و پیچیده‌ای است که در این روزگار بسیار سخت‌تر است.

فرهاد قائمیان تهیه کننده نمایش «۲۴۲۴» هم درادامه این مراسم توضیح داد: با اقدامات و تلاش‌های ارزشمندی که برای بازسازی مجموعه فرهنگسرای نیاوران صورت گرفته است، چراغ تئاتر و رویداد‌های هنری «فرهنگسرای نیاوران» دوباره روشن شده و امیدواریم به لطف شما تماشاگران فهیم و حمایت صندوق اعتباری هنر به عنوان متولی این مجموعه ارزشمند، شاهد اجرا‌های درخشانی از هنرمندان در این مجموعه باشیم.

قائمیان ادامه داد: تصمیم گروه نمایش «۲۴۲۴» بر این شده است که هر شب اجرای نمایش را به یکی از بانوان هنرمند سرزمینم تقدیم کند. برهمین اساس در آیین افتتاحیه، تصمیم گرفتیم با افتخار نخستین شب اجرای این نمایش را به بانو پری صابری کارگردان شاخص تئاترکشورمان تقدیم کنیم.

زری آماد نویسنده و کارگردان این نمایش پس از پایان اولین اجرای این نمایش ضمن قدردانی از حضور پرتعداد مخاطبان در این نمایش از هنرمندان حاضر در مراسم، مدیریت صندوق اعتباری و فرهنگسرای نیاوران قدردانی کرد و گفت: بی شک بدون پشتیبانی و حمایت‌های بی‌محابای ایشان و صندوق حضور این اثر بر روی صحنه میسر و ممکن نبود. یک گروه تئاتر ۹ ماه تمرین و تلاش را در پیش می‌گیرد تا نمایشی لایق چشمان شما خلق کند. ما بی‌شک نیازمند حمایت شما هستیم تا بر صحنه هویت یابیم و تلاش کنیم تا در فرهنگسرای نیاوران میزبان مخاطبان بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته