دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 15:53

مبلغ تسهیلات طرح "رفاه کالا و خدمات" بانک رفاه کارگران افزایش یافت

مبلغ تسهیلات طرح  رفاه کالا و خدمات  بانک رفاه کارگران افزایش یافت
با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، مبلغ تسهیلات طرح "رفاه کالا و خدمات" بانک رفاه کارگران به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.
کد خبر : 916303

به گزارش گروه بازارخبرگزاری علم و فناوری آنا، این تسهیلات بدون نیاز به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب به متقاضیان واجد شرایط در راستای خرید اقساطی کالاهای تولید داخل از شرکت‌های تولیدی و توزیعی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، اثاثیه و ... پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش، تمامی کسانی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و همچنین مشتریان اختصاصی این بانک و کارکنان و اقوام درجه یک آنان (اقوام درجه یک شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

از جمله اهداف این طرح می‌توان به کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، حمایت از اقشار کم‌درآمد به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و سایر حقوق‌بگیران جامعه از طریق تسهیل دریافت تسهیلات و.... اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک(فراد) با شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته