دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 12:27

اسبقیان: نمی‌خواستیم حق هیچ نامزدی در دوومیدانی تضییع شود/ از کسی حمایت نمی‌کنیم

اسبقیان: نمی‌خواستیم حق هیچ نامزدی در دوومیدانی تضییع شود  از کسی حمایت نمی‌کنیم
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت:تعویق انتخابات فدراسیون دوومیدانی در راستای تلاش برای ضایع نشدن حق نامزدهای این انتخابات بود
کد خبر : 916227

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دوومیدانی سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره تعویق انتخابات ریاست این فدراسیون اظهار داشت: تا روز گذشته (یکشنبه) بنا بر این بود که دستگاه نظارتی، تأیید صلاحیت نامزدها را اعلام کنند. برای آنکه حقی از کسی ضایع نشود، با هماهنگی وزارت ورزش قرار بر آن شد که انتخابات به تعویق بیفتد.

وی اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان، دوومیدانی را جزو اولویت‌ها می‌داند. باید با کمک همگی به نقطه‌ای برسیم که در المپیک‌ها نمایندگان زیادی داشته باشیم و حتی در فینال دوی ۱۰۰ متر المپیک نماینده داشته باشیم. دوستان خواستند که نظارت جدی‌تر و دقیق‌تری داشته باشند که حقی از کسی ضایع نشود

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به زمان احتمالی برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: بنابراین با هماهنگی انجام شده و خواهش من از دستگاه نظارتی، مجمع عقب افتاد تا دستگاه نظارتی تا ۵ - ۶ روز آینده، نظر قطعی خود را درباره تأیید صلاحیت نامزد‌ها اعلام کند تا مجمع انتخاباتی ظرف یک هفته آینده برگزار شود.

وی با بیان اینکه دوومیدانی اهمیت زیادی برای او دارد، گفت: باید ریاست فدراسیون دوومیدانی را طی یک هفته آینده تعیین تکلیف کنیم و نمی‌توانیم اجازه بدهیم که این رشته بلاتکلیف بماند. پیشنهاد من برای برگزاری مجمع انتخاباتی، یکی از روزهای ۲۷ خرداد یا ۲۹ خرداد است. از تعویق انتخابات ناراحت هستم و در حکم من آمده است که تکلیف فدراسیون‌های با سرپرست مشخص شود.

اسبقیان یادآور شد: در وزارت ورزش هیچ رایزنی با هیئت‌ها و مدیران کل برای رای دادن به یک نامزد خاص نداشته‌ و با هیچ نامزدی عقد اخوت نبسته‌ایم. در واقع تا روزی که هستم، هیچ توصیه‌ای درباره انتخابات به هیچ کسی نمی‌کنم. 

مجمع فدراسیون باید رئیس جدید را تعیین کند. در این مدت ۱۲ انتخابات برگزار کرده‌ایم و کیومرث هاشمی وزیر ورزش در هیچ کدام از آنها نگفته که به فرد خاصی رای بدهم و حتی نپرسیده که به چه کسی رأی داده‌ام. شما فکر نکنید که انتخابات به خاطر یک نامزد خاص عقب افتاده است. به شما قول می‌دهم که ۱۱ تیر هرکسی که را که به عنوان رئیس انتخاب کردید، ما در وزارت ورزش حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته