دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تسهیل فعالیت‌های نگارخانه‌داران از طریق مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها

تسهیل فعالیت‌های نگارخانه‌داران از طریق مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها
علی هوشمند، معاون امور هنر‌های تجسمی اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوز‌ها را گامی موثر در مسیر تسهیل و تسریع فعالیت‌های نگارخانه‌داران دانست.
کد خبر : 916196

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی هوشمند با اشاره به مزایای بهره‌مندی از خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوز‌ها گفت: هم‌اکنون امکان ثبت و ساماندهی نگارخانه‌ها در بستر برخط درگاه ملی مجوز‌ها میسر شده و اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ از تداوم این روند، استقبال و حمایت می‌کند.

او افزود: از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در درگاه ملی مجوز‌ها برای نگارخانه‌داران، صدور مجوز تاسیس و تمدید فعالیت نگارخانه است. از سوی دیگر، مراجعه به این سامانه موجب تسهیل و تسریع امور نگارخانه‌داران می‌شود؛ چراکه تمامی استعلامات به صورت برخط صورت می‌پذیرد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان و هزینه نیست.

هوشمند یادآور شد: یکی دیگر از اتفاقات مهمی که در بستر درگاه ملی مجوز‌ها رخ می‌دهد، ثبت گزارش فعالیت‌های نگارخانه‌هاست. علاوه بر این، حذف امضا‌های طلایی و ارتقای سلامت اداری که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت مردمی محسوب می‌شود نیز از دیگر نتایج و ثمرات بهره‌مندی نگارخانه‌داران از خدمات درگاه ملی مجوز‌ها به شمار می‌آید.

گفتنی است که درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی www.mojavez.ir آماده ارائه خدمات برخط به عموم نگارخانه‌داران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته