دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 09:58

از جذب دانشجویان جدید در ۴ رشته تا شکل‌دهی سیستم تعلیم و یاددهی دائمی

از جذب دانشجویان جدید در ۴ رشته تا شکل‌دهی سیستم تعلیم و یاددهی دائمی
مسئولان در آیین معرفی مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان نی‌ریز با اعلام جذب دانشجویان جدید در چهار رشته از مهرماه تأکید کردند: بسیج دانشجویی باید در مسیر شکل‌دهی سیستم تعلیم دائمی حرکت کند.
کد خبر : 916162

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی شهرستان نی‌ریز با حضور سعید یوسفی مسئول بسیج دانشجویی استان فارس، علیرضا انوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، سیدیاسر موسوی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نی‌ریز، جواد قطرانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی‌ریز، رسول حقیری معاون فرماندار نی‌ریز، اعضای پایگاه‌های بسیج دانشجویی نی‌ریز و نمایندگان مراکز آموزش عالی در این دانشگاه برگزار و مهدی جهاندارفرد به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان نی‌ریز معرفی و از تلاش‌های سجاد فرزام‌نیا قدردانی شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر مطالبه‌گری، بسیج دانشجویی را بستری خوب و مناسب برای پیگیری و حل مسائل شهرستان نی‌ریز با رویکرد مطالبه‌گری معرفی کرد.

یوسفی عنوان کرد: بسیج دانشجویی یک فراتشکل است که بخشی از مأموریت‌های نظام اسلامی را بر دوش گرفته است.

وی افزود: رسالت ما در کنار توجه به مسئله مطالبه‌گری، آموزش و تقویت کادر و در واقع تربیت مدیر طراز انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز هم در این نشست، بسیج دانشجویی را حلقه اتصال بین دانشگاه و نهاد مقدس سپاه معرفی کرد و ادامه داد: جوانانی که آینده کشور را در دست خواهند گرفت در همین دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و انقلابی چون بسیج دانشجویی تربیت یافته و پایه‌های اساسی جامعه را در دست خواهند گرفت.

انوری با اشاره به برخی دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: با یاری مسئولان موفق شده‌ایم رشته‌های پرجاذبه و مورد نیاز شهرستان نی‌ریز را در مقاطع دکتری، کارشناسی‌ارشد و کاردانی ازجمله رشته شیمی آلی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی و مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در واحد نی‌ریز تصویب کنیم که از مهر شاهد جذب حداکثری دانشجو در این واحد دانشگاهی که بزرگ‌ترین و کارآمدترین مجموعه دانشگاهی در سطح شهرستان است، خواهیم بود.

وی تأکید کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز همچون گذشته بلکه در سطحی وسیع‌تر، تعامل و همکاری خود را با ارگان‌ها و نهاد‌ها به‌خصوص با بسیج دانشجویی خواهد داشت و از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استقبال خواهیم کرد.

موسوی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نی‌ریز هم در این نشست با بیان اینکه مبتکر بسیج دانشجویی، امام خمینی(ره) بود، ادامه داد: امام خمینی(ره) با احساس نیاز و ضرورتی که در آن زمان کردند نسبت به تشکیل این نهاد مقدس، فرمان دادند و امروز شاهد هستیم که بسیج دانشجویی از ضروری‌ترین حوزه‌هایی است که باید در دانشگاه‌ها شکل گرفته و تقویت شود.

موسوی با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید در مسیر شکل‌دهی سیستم تعلیم و یاددهی دائمی حرکت کند، تبیین کرد: بسیج دانشجویی در مسائل مختلفی ازجمله اردو‌های پیشرفت و آبادانی، پیاده‌روی اربعین، مبارزه با فساد و زمین‌خواری نقش مؤثری را ایفا می‌کند که حاصل مطالبه‌گری بسیج دانشجویی است.

به گزارش آنا، جهاندارفرد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در رشته حقوق خصوصی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته