دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 15:55

توضیح هلدینگ خلیج فارس درباره برگزاری مجمع باشگاه استقلال/ اعضای حقوقی هیات مدیره معرفی شدند

توضیح هلدینگ خلیج فارس درباره برگزاری مجمع باشگاه استقلال  اعضای حقوقی هیات مدیره معرفی شدند
در مجمع عمومی عادی فوق‌العاده باشگاه استقلال اعضای جدید حقوقی هیئت‌مدیره این باشگاه انتخاب شدند.
کد خبر : 916078

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، این مجمع با حضور ۸۵.۰۱ درصد سهام‌داران در محل سالن همایش‌های ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و به ریاست مرتضی رحیمیان سرای، مدیر امور مجامع و سهام این گروه، برگزار شد.

در این مجمع که محمدحسن فامیلی نماینده پتروشیمی بندر امام به‌عنوان ناظر اول، هادی تقی‌زاده نماینده پتروشیمی پارس ناظر دوم و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم به‌عنوان منشی جلسه مجمع انتخاب شده بودند، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، شرکت پتروشیمی بندر امام، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان اعضای حقوقی جدید این باشگاه با رأی سهام‌داران انتخاب شدند و نمایندگان سهام‌داران جدید تا دو هفته آینده اعلام خواهند شد.

در این جلسه و در پاسخ به سؤال یکی از اعضای مجمع درباره تغییر نام باشگاه استقلال ایران، تأکید شد که قطعاً نام استقلال برای این باشگاه حتماً باقی می‌ماند و درباره پسوند آن طی مراحلی و در مجمع فوق‌العاده تصمیم‌گیری خواهد شد.

در این مجمع که به‌صورت آنلاین از سامانه «دیما» هم پخش می‌شد، هیوا ظفری نماینده شرکت فرابورس بورس و یوسف رضا سرافراز به‌عنوان نماینده سازمان حسابرسی در جلسه مجمع حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته