دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 13:55
صاپست؛

امضای دو تفاهم نامه و درخشش سفیر برند

امضای دو تفاهم نامه و درخشش سفیر برند
شرکت صاپست در نشست خبری از سفیر برند خود و تفاهم نامه‌های همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و هلدینگ تبلیغاتی مات رونمایی کرد.
کد خبر : 916030

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری معرفی سفیر برند صاپست، امضای تفاهم نامه همکاری صاپست با دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین عقد قرارداد همکاری با هلدینگ تبلیغاتی مات روز شنبه 19 خردادماه 1403 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد.

در ابتدای برنامه آقای دکتر سعید ملماسی، رییس دانشگاه آزاد تهران شمال، اظهار کرد: امیدواریم این تفاهنامه به پروژه‌های مختلف منتهی شود. ما می‌خواهیم دانشگاه را در حوزه مولدسازی و توسعه فناوری به رتبه بهتری برسانیم و هدف نهایی ما این است که دانشجویان ما در حوزه فنی و مهارتی، دانشجویانی باشند که با نیازهای بازار آشنا باشند و توسعه مهارت نیز اتفاق بیافتد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال افزود: جای افتخار است که یکی از دانشجویان سالیان گذشته شرکتی به نام «صاپست» را پایه گذاری کرده، که اکنون شرکتی بنام در حوزه دانش بنیان و فناوری محسوب می‌شود.

در ادامه نشست آقای دکتر محمدرضا احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران اظهار کرد: پست یکی از حیاتی ترین راه‌های ارتباطی میان مردم است. از نظر من پست مفهومی سهل و ممتنع دارد؛ در ظاهر ساده است اما در واقع پیچیدگی عمیقی دارد. دنیا روی سرویس‌های ارزش افزوده توسعه می‌یابد و صنعت It توسعه خدمت به مردم را روی لبه تکنولوژی توسعه می‌دهد. اما چون پست درحال رفع نیازهای مردم است، توسعه خدماتش روی لبه نیاز مردم انجام می‌شود، به همین منظور شرکت ملی پست ایران در تلاش است تا در کنار خدمات پستی گذشته، ایده های نوین در زمینه فناوری های جدید مانند صاپست را حمایت و سرمایه گزاری کند.

امضای دو تفاهم نامه و درخشش سفیر برند

سپس حمید رضا توکلی مدیرعامل شرکت صاپست، در این نشست اظهار کرد: جنس ما، از جنس استارتاپ است؛ ایده صاپست برای نخستین بار در سال 1393 بر روی یک برگه کاغذ مطرح شد، و با در میان گذاشتن همان ایده با شرکت ملی پست ایران، امروز شاهد چنین افتخاری در صنعت پست و خدمت رسانی به مردم عزیز هستیم. ایده از جایی به ذهن ما رسید که در جابه جایی فرد، دغدغه ای بنام آدرس وجود داشت. حضور شرکت صاپست در کنار خدمات گسترده و ارزنده شرکت ملی پست ایران که با حدود ۱۵هزار پرسنل بی وقفه و در اقصی نقاط کشور خدمت رسانی می کند بسیار مهم است.

او افزود: گاهی یک ایده ساده می‌تواند پر و بال بگیرد. امروز صاپست نیاز بسیاری از مجموعه های دولتی بزرگ و کسب و کارهای کوچک و… را رفع می‌کند. می‌توانید با ثبت نام در صاپست هرجایی که می‌خواهید بسته خود را دریافت کنید، حتی می‌توانید علاوه بر مرسولات فیزیکی، نامه‌های الکترونیک را نیز مدیریت کنید.

در ادامه مراسم سفیر برند شرکت صاپست بازیگر نام آشنای عرصه سینما و تلویزیون، پوریا پورسرخ معرفی شد. پورسرخ اظهار کرد: کاملا مشخص است که پست از مجموعه‌هایی است که ما ایرانیان در آن پیشگام هستیم و خوشحالم این شرکت احترام خود را طی سالیان متمادی حفظ کرده است.

او در مورد اینکه چرا سفیر برند این مجموعه شده است، گفت: همانطور که در همه سال‌های فعالیتم در حوزه سینما و تلویزیون تلاش کردم تا با دقت آثاری را انتخاب کنم که از نظر مردم ارزشمند باشد، همان دیدگاه را به انتخاب یک محصول و خدمات ارزشمند لحاظ کردم، تا با حسن اعتماد و لطف مردم عزیز بتوانم معرف یک اتفاق ویژه باشم. همکاری چهره‌ها با برندها کار پرریسکی شده است اما با این مجموعه سال ۹۷ آشنا شدم و همکاری ما آغاز شد. خدمات صاپست یک کد پستی همراه است که می‌تواند بسیار مفید باشد همچنین خبرهای خوبی برای دانشجویان داریم و قرار است جذب نیروها از بین دانشجویان باشد.

پورسرخ در ادامه افزود: این همکاری شکل نمی‌گرفت جز با همراهی هلدینگ تبلیغاتی مات که تجربه شیرین سفیر برند شدن را برای من جذاب‌تر کرد.

محمد صادق بهرامی، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی مات نیز در این نشست اضافه کرد: در دیدگاه آژانس مات اهمیت اهالی رسانه بسیار مهم است. نگاه ما به صاپست همکاری در زمینه بازاریابی جامعه نگر است. شرکت صاپست دومین مجموعه‌ای است که با آن تفاهم نامه همکاری طولانی مدت داریم. این قول را می‌دهیم که تمام توان خود را به کار بگیریم که شاهد نتایج درخشانی باشیم. آژانس تبلیغاتی مات با هدف استفاده از تمامی ظرفیت های خود در صنعت بازاریابی و تبلیغات تمامی خدمات گسترده خود اعم از روابط عمومی، آگهی ها، تولید، مارکتینگ، کانال‌های تبلیغاتی و غیره را برای این همکاری به کار خواهد بست تا نتایج درخشان آن نمایان شود.

او اضافه کرد: ما همه مشتریان را شرکای تجاری خود می‌دانیم. در دنیای امروز صاپست یکی از موثرترین خدمات را ارایه می‌کند و شما با صاپست همیشه در دسترس هستید.

در ادامه برنامه از اصحاب رسانه برای مطرح کردن پرسش های خود دعوت به عمل آمد و مدیران به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

یکی از خبرنگاران از دکتر ملماسی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال پرسید: همکاری دانشگاه آزاد و شرکت صاپست در گام های اول و بعدتر به چه نحوی خواهد بود؟

دکتر ملماسی در پاسخ به این خبرنگار گفت: دانشگاه آزاد در راستای ایجاد فضایی مثبت در توسعه آموزش و فضای کسب و کار فعالیت های بسیاری را در حوزه دانش بنیان آغاز کرده و یکی از صدها نمونه آن تفاهم نامه همکاری با شرکت صاپست است که در این مسیر گام‌های موفقی با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد و شرکت‌های بزرگ و دارای ایده برداشته خواهد شد.

در ادامه یکی از خبرنگاران از دکتر محمدرضا احمدی معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران پرسید: به نظر شما حضور و ارتقای شرکت صاپست در کنار شرکت ملی پست چه تاثیری در بهبود ارائه خدمات پستی در آینده خواهد داشت‌؟  

ما در شرکت ملی پست ایران بر این باوریم که همواره باید به خدمات با کیفیت تر و به روز بیاندیشیم. در این راستا شرکت صاپست در کنار شرکت ملی پست ایران می تواند یکی از بهترین همکاری ها را در زمینه بهبود ارائه خدمات پستی رقم بزند.

خبرنگار دیگری از دکتر حمید رضا توکلی مدیرعامل شرکت صاپست درخواست کرد تا توضیحات بیشتری راجع به فعالیت صاپست در حوزه پست ارائه دهند.

امضای دو تفاهم نامه و درخشش سفیر برند

دکتر حمید رضا توکلی گفت: شرکت دانش بنیان شریف به همراه جمعی از نخبگان دانشگاهی و دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر کشور افتخار این را دارد تا امروز در حال ارائه خدمات صاپست بر بستر شبکه پستی کشور در 1400 دفتر دولتی و 16 هزار دفتر خدمات پیشخوان شهری و روستایی باشد. در سال 1402 سرویس گیت وی (ثبت سفارش آنلاین مرسولات در محل مشتری) و همیار پست یا صاپست باکسی راه اندازی شد و درسال 1403 موفق به راه اندازی سرویس صاپست کارتابل نخستین روش ارسال نامه الکترونیکی بر بستر شبکه پستی کشور شده است که به جای ارسال نامه به صورت فیزیکی، همانند ارسال به صورت ایمیل، نامه ها به صورت الکترونیکی ارسال خواهد شد با این تفاوت که بارکد به هرکدام از نامه ها تخصیص خواهد یافت.

همه اینها صاپست را تبدیل به نخستین پلتفرم در حوزه راهکارهای هوشمند سازی خدمات پستی و لجستیکی در کشور کرده تا در جهت آسان سازی فرآیند ارسال مرسولات پستی و کاهش مراجعه و حضور مشتریان در دفاتر پستی باشد. همچنین همکاری شرکت صاپست با شرکت ملی پست ایران بدون تاریخ انقضا است و این شرکت با تمام توان مشغول به ادامه خدمات به تمامی هم‌میهنان عزیزمان خواهد بود.

خبرنگار دیگر سوال خود را از سفیر برند صاپست پوریا پورسرخ پرسید: نقش سفیر برند در دنیای امروز چگونه است؟

پوریا پورسرخ بازیگر مطرح کشورمان در جواب خبرنگاران گفت:  اگر بخواهم از شاخص‌های برندینگ صبحت کنم، می گویم سفیر برند می‌تواند آگاهی از برند و سهم بازار برند را افزایش دهد. با توجه به اینکه سفیران برند افراد شناخته شده هستند، حضورشان در کنار نشان و نام یک برند تاثیر بسیار بالایی بر آگاهی از برند و خدمات و ویژگی های آن دارند. اگر آن فرد، بر جامعه هدف تاثیرگذار باشد، طبیعتا منجر به افزایش موفقیت فعالیت تبلیغاتی و فروش هم می‌شود. در کنار آن سفیران برند نباید از اعتماد مردم به خودشان سواستفاده کنند و ابتدا با بررسی و دقت زیاد در مورد یک برند، تصمیم اصلی خود به عنوان سفیر برند شدن و معرفی آنرا بگیرند.

خبرنگار دیگری از آقای محمدصادق بهرامی مدیر آژانس تبلیغاتی مات پرسید: نقش هلدینگ مات را در گسترش کار و فعالیت شرکت صاپست چقدر می دانید؟

آژانس تبلیغاتی مات با افتخار همواره در کنار مشتریان و برندهایی است که به دنبال اندیشه، ایده و مسیر رشد و تعالی جامعه با روش خلاقانه، موثر و ماندگار هستند. از همین روی همکاری با شرکت صاپست برای آژانس تبلیغاتی مات جایگاه ارزنده ای دارد. نگاه ما به این همکاری راهکار بازاریابی جامعه نگر است. در این مسیر بر آنیم تا تفکر بازاریابی را به نحوی پیش ببریم که بازاریابی جامعه نگر در تمام مسیر همراه با معرفی و آگاهی بخشی از ارائه خدمات بی‌بدیل شرکت صاپست باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته