دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 13:04

معرفی انواع محصولات بسته بندی

معرفی انواع محصولات بسته بندی
استفاده محصولات بسته بندی امروز تقاضای زیادی پیدا کرده است. البته می‌توان دلیل منطقی نیز برای این موضوع آورد. در واقع شرکت‌های تولیدی افزایش پیدا کرده و کارگاه‌های بسیار زیادی نیز به‌صورت خانگی فعالیت می‌کنند.
کد خبر : 916029

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، استفاده محصولات بسته بندی امروز تقاضای زیادی پیدا کرده است. البته می‌توان دلیل منطقی نیز برای این موضوع آورد. در واقع شرکت‌های تولیدی افزایش پیدا کرده و کارگاه‌های بسیار زیادی نیز به‌صورت خانگی فعالیت می‌کنند. همین امر نیز موجب شده تا هرکسی نیازمند یک کارتن یا پاکت برای بسته بندی کالاهای خود باشد.

اگر شما هم می‌خواهید کالاهای شرکتی، خانگی، محصولات فروشگاهی یا حتی لوازم‌خانگی‌تان را بسته بندی کنید، باید بدانید که چه مدل‌هایی در میان این محصولات قرار گرفته‌اند. برای این که قادر به آشنایی با این مدل‌ها و بررسی کاربرد هر یک باشید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید. در انتها بهترین شرکت را برای تولید این محصولات به شما معرفی خواهیم کرد.

محصولات بسته بندی چه مواردی هستند؟

قبل‌از اینکه سراغ خرید کارتن برویم، بهتر است پاسخ این سوال را بدانید؛ این که محصولات بسته بندی چه مواردی هستند؟ پاسخ به این سوال ساده است؛ محصولاتی که با کمک آن‌ها قادر به آماده‌سازی کالاها و وسایل مختلف برای فروش هستید را در این دسته قرار می‌دهند.

در واقع محصول‌های بسته بندی را باید شامل انواع کارتن‌ها، جعبه‌ها، شیرینگ‌های نایلونی، نایلون‌های محافظتی، ساک دستی، پاکت‌های پلاستیکی و پارچه‌ای دانست. با خرید این محصولات قادر هستید کالاها خود را به‌شکلی حرفه‌ای به مشتریان ارائه دهید.

کاربرد انواع محصولات بسته بندی

 

اگر نمی‌دانید که محصولات بسته بندی چه کاربردهایی دارند، باید قبل‌از خرید این موارد را بررسی کنید. کاربردهای این وسایل بسیار زیاد بوده و هرکسی قادر است از آن‌ها بهره ببرید. پراهمیت‌ترین کاربردها را باید به این شرح دانست.

بسته بندی و آماده‌سازی کالاهای شرکتی و کارگاهی

اگر می‌خواهید به‌شکلی عالی کالاهای شرکتی و کارگاهی را بسته بندی کنید، قطعا به این محصولات نیاز خواهید داشت. بهره‌گیری از محصولات بسته بندی باعث می‌شود تا این کالاها به‌شکلی مرتب، حرفه‌ای و محافظت شده به‌دست مراکز پخش و مشتریان برسند.

برای هرکدام از کالاها نیز باید مدل‌های گوناگونی از این محصولات را استفاده کنید. به‌طور مثال، برای مواد شوینده، روغن‌های خوراکی بزرگ و پودر لباسشویی باید سراغ کارتن‌های چندلایه و ضخیم رفته و ابعاد بزرگی را نیز انتخاب کنید؛ در غیر این صورت امکان پارگی این کارتن وجود خواهد داشت.

بسته بندی محصولات خانگی و دست‌ساز

مورد دیگری که باید از آن به‌عنوان کاربرد محصولات مخصوص بسته بندی یاد کنیم، استفاده از آن‌ها برای آماده‌سازی محصولات خانگی است. امروز کارگاه‌های خانگی افزایش پیدا کرده و افراد زیادی نسبت به تولید وسایل دست‌ساز اقدام می‌کنند.

برخی از مدل‌های محصولات مخصوص بسته بندی ارزان قیمت بوده و توسط این کارگاه‌ها قابل‌خرید هستند. مانند پاکت‌های کاغذی یا ساک دستی کرافت. می‌توانید از جعبه‌های کوچک یا کیبوردی برای بسته بندی محصولاتی مانند برس فانتزی و هندزفری بهره ببرید. مقاومت این جعبه‌ها بالا بوده و هرگز ازبین نخواهند رفت.

قابل ‌استفاده برای اسباب کشی

کاربرد دیگری که قادر هستید با خرید انواع محصولات بسته بندی به‌دست بیاورید، استفاده از آن‌ها برای اسباب کشی است. اگر تابه‌حال اثاث‌کشی کرده باشید می‌دانید که بهره‌گیری از جعبه‌های بزرگ، مقاوم و استاندارد می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.

در واقع به‌جای اینکه از کارتن‌های کهنه، دست‌دوم یا پاره استفاده کنید، قادر هستید هزینه کمی را برای خرید جعبه مخصوص اسباب کشی بپردازید. این جعبه در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی موجود بوده و در برابر پارگی، رطوبت و وزن بالا مقاومت خوبی را دارند.

انواع محصولات بسته بندی در جنس‌های مختلف

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز گفته شد، این محصولات در مدل‌های گوناگون توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند. به همین دلیل باید بدانی که چه مدل‌هایی برای ما موجود شده‌اند. از پراهمیت‌ترین و پرفروش‌ترین این مدها باید به این موارد اشاره کنیم.

جعبه‌های کیبوردی برای انواع کالاها و محصولات

یکی از مدل‌های پرفروش و خاصی که برای محصولات بسته بندی وجود دارد، جعبه کیبوردی است. شاید با خودتان بگویید که کارتن‌های کیبوردی دیگر چه جعبه‌هایی هستند؟ در پاسخ باید گفت که این کارتن همانند کارتنی است که در آن کیبوردها را قرار می‌دهند.

در واقع قسمتی از در آن از طول باز شده و سپس سطح بالایی کارتن نیز به همراه آن بلند می‌شود. اگر می‌خواهید انواع کفش‌های گوناگون، لباس‌های مردانه و زنانه، کت و کاپشن، ابزارهای هوشمند را به‌فروش برسانید، استفاده از جعبه کیبوردی برای بسته بندی آن‌ها بهترین انتخاب خواهد بود.

جعبه‌های در دارویی برای محصولات کوچک

مورد دیگری که می‌توانید ازمیان انواع محصولات بسته بندی بخرید، جعبه‌های در دارویی هستند. جعبه‌های در دارویی در واقع نوعی کارتن کوچک با حجم پایین بوده و به همین دلیل برای وسایل کوچک نیز استفاده می‌شوند. فرض کنید که می‌خواهید گل سر، برچسب، گیره و سیم یا نخ‌های گوناگون را به‌فروش برسانید؛ استفاده از این جعبه‌ها باعث می‌شود تا علاوه‌بر پرداخت کمترین هزینه برای بسته بندی، فضای کمی نیز اشغال کنند.

ساک دستی در جنس‌های مختلف

همه ما این را می‌دانیم که چقدر ساک دستی‌ها اهمیت زیادی دارند. باید اشاره کرد که ساک دستی یک نوع از محصولات بسته بندی بوده و جنس‌های متفاوتی تولید می‌شود. هرکدام از جنس‌های آن ساختار و مزایای خاص خود را دارند.

باید گفت که ساک دستی در جنس‌های پارچه‌ای، پلاستیکی و کرافت تولید می‌شود. مدل‌های کرافت تنوع بسیار زیادی داشته و از کاغذهای مقاوم در برابر آب برای تولید آن بهره می‌برند. همچنین مدل‌های پارچه‌ای نیز به‌شکل قابل شستشو بوده و در هرجایی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سلفون استرچ و نایلون‌های حباب‌دار

سلفون استرچ و نایلون‌های حباب‌دار را باید از دیگر مدل‌هایی دانست که درمیان انواع محصولات بسته بندی قرار می‌گیرند. این وسایل فوق‌العاده کاربردی و منحصربه‌فرد، شما را دربسته بندی کمک کرده و برای هرچیزی قابل ‌استفاده هستند.

می‌توانید از آن‌ها برای بسته بندی محصولات غذایی یا کارتن‌های مختلف استفاده کنید. به‌کارگیری نایلون حباب‌دار برای کالاهای شکستنی بسیار کاربردی خواهد بود. توجه کنید که این محصولات در طول‌های متفاوتی تولید می‌شوند که باید بسته به نیاز خود یکی از طول‌ها، ضخامت‌ها و عرض‌ها را انتخاب کنید.

از کجا بهترین محصولات بسته بندی را بخریم؟

 

اما آخرین نکته‌ای که باید برای استفاده از این محصولات در نظر داشته باشید، خرید آن‌ها از یک شرکت تولیدکننده معتبر است. به‌دلیل تقاضای بالا برای این محصولات، شرکت‌های گوناگونی آن‌ها را تولید می‌کنند که بهترین آن‌ها زودپک نام دارد.

زودپک یک شرکت بزرگ و حرفه‌ای در زمینه تولید انواع کارتن‌ها بوده و قادر است در ابعاد، شکل‌ها و طرح‌های مختلف کارتن و ساک دستی‌های گوناگونی را برای شما تولید کند. اگر می‌خواهید کمترین قیمت را برای این محصولات بپردازید، قطعا زودپک بهترین انتخاب خواهد بود.

جمع‌بندی

اگر در شرکت‌های تولیدی یا کارگاه‌های خانگی هستید، باید با انواع محصولات بسته بندی آشنا باشید. محصولاتی که در این دسته قرار می‌گیرند در واقع مواردی هستند که از آن‌ها برای پکینگ و آماده‌سازی کالاهای گوناگون استفاده می‌کنند.

به‌طور مثال، شرکت‌های تولیدی کفش باید از کارتن‌های کیبوردی یا دیگر مدل‌های کارتن چندلایه استفاده کنند؛ یا شرکت‌های دارویی نیز نیازمند استفاده از جعبه در دارویی هستند. مدل‌های دیگری نیز درمیان این محصولات وجود دارند که هرکدام را باید در شرایط خاص خود استفاده کنید. اگر به‌دنبال کمترین قیمت برای خرید آن‌ها هستید، پیشنهاد ما این است که به وب‌سایت زودپک رفته و مواردی که نیاز دارید را سفارش دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته