دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرهاد قائمیان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم کوثر شد

فرهاد قائمیان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم کوثر شد
بازیگر نام آشنای عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر و عضو شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، به‌عنوان رئیس هیئت داوران این رویداد هنری و فرهنگی منصوب شد.
کد خبر : 916022

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزار یعلم و فناوری آنا، «ناصر باکیده » دبیر جشنواره در حکمی «فرهاد قائمیان » را بعنوان رییس هیات داوران این جشنواره منصوب کرد.

در حکم دبیر جشنواره خطاب به رئیس هیئت داوران آمده است: « پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر بعنوان یکی از رخداد‌های فرهنگی سینمایی با محوریت نقش زنان ایثارگر در سینما به عنوان بستری مناسب برای شکوفا نمودن استعداد‌های فیلمسازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین المللی به ویژه سینمای کشور‌های حوزه مقاومت پیش رو خواهد بود.

با عنایت به تجربیات ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی به موجب این حکم حضرتعالی را بعنوان رییس هیات داوران پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منصوب مینمایم. امید است با حضور موثر و بهره گیری از ظرفیت‌های گسترده هنرمندان در عرصه سینما شاهد تجلی این رویداد فرامرزی باشیم.

گفتنی است: سال گذشته دو سریال «مشاور» و «ترور» از شبکه‌های یک و افق با بازی فرهاد قائمیان روی آنتن رفت. همچنین دو فیلم اکران نشده «بهشت تبهکاران»  و «قلب رقه»  نیز با بازی وی در نوبت اکران قرار دارد. قائمیان درچهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجردیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم سینمایی غریب کسب کرده بود.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری ناصر باکیده  در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته