دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگیری یک‌روزه ۳۰۰ متهم در تهران

دستگیری یک‌روزه ۳۰۰ متهم در تهران
رئیس پلیس پیشگیری تهران، از اجرای طرح ارتقاع امنیت اجتماعی در سطح کلانتری‌های پایتخت خبر داد و گفت: تعداد ۳۰۰ نفر سارق، مالخر و فروشنده مواد مخدر در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
کد خبر : 916021

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ علی قاسم پور افزود: در پی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح کلانتری‌های تهران بزرگ در روز ۱۹ خرداد ماه، مأموران پلیس پیشگیری موفق به دستگیری ۱۷۰ نفر سارق حرفه‌ای، ۱۰۰ نفر فروشنده و قاچاقچی مواد مخدر و ۳۰ نفر فروشنده و تولید کننده مشروبات الکلی در سطح استان شدند.

وی گفت: در این راستا تعداد ۵۳ دستگاه خودرو، تعداد ۲۷ دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده و ۳۲ عدد تلفن همراه مسروقه و حدود یک کیلوگرم مواد مخدر کشف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: اجرای طرح‌های مشابه به جهت ارتقا امنیت اجتماعی در پایتخت و دستگیری سارقان، مالخران و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کلانتری‌های سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بیشتری در سال ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

سرهنگ قاسم پور، هدف از این طرح را ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهر تهران عنوان کرد و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، هر گونه اخبار در زمینه سرقت، فروشندگان مواد مخدر و یا هر گونه موارد مشکوک و مضنون را در سطح پایتخت از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته