دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران خبر داد:

دادسرا‌ها با همکاری پلیس فتا با جرایم احتمالی انتخابات برخورد می‌کنند

دادسرا‌ها با همکاری پلیس فتا با جرایم احتمالی انتخابات برخورد می‌کنند
نیکوکار با بیان اینکه ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان تهران تشکیل و فعال است، گفت: دادسرا‌های تخصصی تهران با همکاری پلیس فتا ضمن رصد فضای مجازی با جرایم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌کنند.
کد خبر : 915964

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: به منظور توجیه و ارشاد و انذار تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، ستاد‌های انتخاباتی، اشخاص حقیقی و حقوقی با هدف بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی از پنجم خرداد ماه سال جاری، طی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان تهران تشکیل و فعال است.

وی در ادامه بیان کرد: از جمله وظایف این ستاد پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهاد‌ها‌ی عضو ستاد و تبیین و تعیین برنامه‌های پیشگیرانه و تعامل مداوم با هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات و ارشاد و راهبری ستاد‌های شهرستان‌ها است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران اظهار کرد: مطابق ماده ۳۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری به کلیه واحد‌های قضایی ابلاغ شده است که در هیئت‌های اجرایی انتخابات حضور فعال داشته و همچنین به استناد ماده ۳۴ قانون انتخابات ریاست جمهوری شعب رسیدگی کننده به جرایم انتخاباتی در واحد‌های قضایی استان تهران مشخص و آماده رسیدگی هستند.

نیکوکار در پایان تصریح کرد: دادسرا‌های تخصصی تهران با همکاری پلیس فتا ضمن رصد فضای مجازی با جرایم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته