دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار تهران تاکید کرد؛

ضرورت کار میدانی در حوزه گزینش / آموزش مستمر باشد

ضرورت کار میدانی در حوزه گزینش   آموزش مستمر باشد
استاندار تهران با تاکید بر ضرورت کار میدانی و تحقیقات در حوزه گزینش، گفت: گزینشی که تحت آموزش مستمر نباشد نتایج مناسبی نخواهد داشت.
کد خبر : 915927

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری، ظهر شنبه در جلسه بازدید گروه بازرسان هیئت مرکزی وزارت کشور از هسته گزینش که با حضور محمد صائبی، سرپرست هسته گزینش استانداری تهران برگزار شد، ضمن تبریک ماه ذی الحجه، کار گزینش را حساس و مسؤولیت آور دانست و اظهار کرد: تاکید امام راحل در این خصوص به ساخت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بود و باید تلاش کنیم، عقب ماندگی‌های این حوزه را طبق منویات بنیانگذار انقلاب جبران کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه کار گزینش نباید متأثر از فضای دولت‌ها باشد و موجب تزلزل در وظایف افراد شود، گفت: کار گزینش یک جریان مستقل است که باید شکل گیری آن تحت نظر ولایت باشد.

فخاری، کیفیت تأثیرگذاری در امر گزینش افراد را منوط به کار میدانی و تحقیقات دانست و افزود: از موارد مهم دیگر در این مسیر، بررسی سوابق افراد و تشکیل و جمع بندی صحیح پرونده‌ها است که باید به صورت شکلی و محتوایی انجام شود.

وی مهمترین عارضه در گزینش را انحراف از معیارها اعلام و بر ضرورت آموزش در این زمینه تاکید و عنوان کرد: گزینشی که تحت آموزش مستمر نباشد نتایج مناسبی نخواهد داشت.

استانداری تهران بر لزوم بازرسی از مجموعه‌ها تاکید کرد و گفت: باید دلایل وآسیب ها، شناسایی و الگوهای درست ارائه شوند.

فخاری یکی از راه‌های نفوذ دشمن را حوزه گزینش دانست و افزود: گزینش عناصر انسانی مهم و تعیین کننده سرنوشت ساختارهای اداری است، چرا که عدم شایسته گزینی در این حیطه تامین نیازمندی‌های مردم را دچار مشکل می‌کند و در این راستا نیازمند این هستیم که نقاط آسیب شناسایی شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه کار در حوزه گزینش، جهادی و ارزشمند است، اظهار کرد: تمام تلاشمان باید در این خصوص باشد که کارهای ماندگار انجام دهیم، چرا که در صورت قصور، کم کاری، نداشتن دقت نظر بالا و بروز خطا، آیندگان ما را مواخذه خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته