دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 11:00

یک سوال از بیرانوند دروازه بان پر حاشیه دو فصل اخیر فوتبال ایران/ خانواده محترم چطور قید ۱۲۰ میلیارد تومان را زدند؟

یک سوال از  بیرانوند دروازه بان پر حاشیه دو فصل اخیر فوتبال ایران  خانواده محترم چطور قید ۱۲۰ میلیارد تومان را زدند؟
علیرضا بیرانوند که در دوران ورزشی خود دو نوبت تلاش کرد به استقلال برود حالا حرف‌هایی می‌زند که اصلاً قشنگ نیست.  
کد خبر : 915922

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند تازه یادش افتاده که از پیشنهاد مالی استقلال که البته پیشنهاد عجیب و غریبی هم بود، رونمایی کند. این در حالی است که شاید اگر تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال رخ نمی‌داد و حجت کریمی می‌ماند بیرانوند به استقلال رفته بود و حالا هم دروازه‌بان این تیم بود. 

اگر بیرانوند همین افشاگری‌ها را سال پیش انجام می‌داد همه از شهامت و صداقتش می‌گفتند، اما حالا بیان کردن این حرف‌ها نه تنها دردی را دوا نمی‌کند بلکه خود بیرانوند را زیر سوال می‌برد. به هر حال اهالی فوتبال می‌دانند که او در زمان پرویز مظلومی با استقلال مذاکره کرد و در مصاحبه‌ای گفت از بچگی هوادار این تیم بوده و می‌خواهد ۸ سال سنگربان شماره یک استقلال باشد. فصل گذشته هم بیرو تا آستانه استقلالی شدن پیش رفت، اما در نهایت طبق ادعای خودش با نظر خانواده به پرسپولیس برگشت. حالا اینکه خانواده محترم بیرانوند چطور حاضر شدند قید ۱۲۰ میلیارد پول را بزنند سوالی است که در ذهن افکار عمومی نقش بسته و مسلماً بیان این حرف آن هم بعد از یک سال اصلاً قشنگ نیست.

بیرانوند دروازه‌بان بسیار خوب و البته خوش مصاحبه‌ای است، اما باید یاد بگیرد که هر حرفی را نباید زد و یکسری از افشاگری‌ها هیچ کمکی به خودش، پرسپولیس و فوتبال ایران نمی‌کند. او باید بداند یکی از شاخصه های بزرگ بودن در فوتبال به موقع صحبت کردن و یا حرف نزدن است نه اینکه هر زمان هر چه دلش خواست بگوید و به فکر این نباشد که هوادار او را قضاوت می کند. اینکه چرا حجت کریمی به بیراموند پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی داده هیچ چیز عجیبی نیست همان‌طور که در فوتبال ایران دروازه‌بان ذخیره‌ای مثل رادوشوویچ به اندازه تمام ستاره‌های فوتبالمان پول گرفت و حالا هر وقت اسم ایران می‌آید جد و آبادش ما را دعا می‌کنند!

با وجود قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیرانوند فصل چندان خوبی را سپری نکرد که یک بخش از آن به خاطر حاشیه‌های زیاد این دروازه‌بان بود. او در همین لیگ گذشته چند گل بسیار بد از جمله گل ذوب آهن در تهران را دریافت کرد و حتی در تیم ملی هم با بیرانوند روز‌های اوج فاصله داشت و در جام ملت ها هم اثری از دروازه  بان همیشگی را ندیدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته