دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فیلم کوتاه پانج در هنر و تجربه به نمایش درمی‌آید

فیلم کوتاه «پانچ» از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر شیراز به همراه هشت فیلم کوتاه دیگر از تولیدات دفاتر انجمن در دومین دور اکران فیلم کوتاه در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.
کد خبر : 9159

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در پی نمایش مجموعه فیلم‌های کوتاه در گروه هنر و تجربه، فیلم کوتاه «پانچ» به کارگردانی احسان شادمانی از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر شیراز به همراه هشت فیلم کوتاه در سانس فیلم‌های کوتاه تجربی روز به نمایش در می‌آید.


این فیلم‌های کوتاه در خانه هنرمندان ایران، پردیس سینمایی هویزه مشهد و سینما سوره اصفهان به نمایش درمی‌آید.


«پانچ» به همراه فیلم‌های کوتاه: «شکستنی است»، «خانم گل میخکی»، «دخترک آت اشغالی»، «اینسان» و «طنین» از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر تهران، «دیلیت:، «IMPRESSION – XPS160» و «دیروز را بکش» از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر اصفهان در سانس فیلم‌های کوتاه تجربی و فیلم‌های کوتاه «کات» از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل، «اتاق کنترل»، «مثل هر روز»، «شب امتحان» و «فردا صبح» در سانس فیلم‌های کوتاه روز به نمایش درمی‌آید.


فیلم کوتاه «پانچ» به مدت 10 دقیقه، داستان مردی است که درون رینگ بوکس زندگی می‌کند. او خاطراتش را درون رینگ بوکس با ضربات مشت مرور می‌کند.


سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: احسان شادمانی، تصویربردار: حمید دلوند، تدوین: احسان شادمانی، صدا: کامیار بهبهانی و تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان دفتر شیراز.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته