دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 22:22
السیسی در دیدار با علی‌اف:

مصر فلسطین را موضوع اساسی منطقه می‌داند

مصر فلسطین را موضوع اساسی منطقه می‌داند
عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر و الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهور آذربایجان امروز شنبه درباره تحولات غزه و حملات شدید اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین در قاهره دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : 915879

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر و الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز شنبه درباره تحولات غزه و حملات شدید اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین در قاهره دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، السیسی با علی‌اف که به برای انجام دیدار رسمی به این کشور سفر کرده بود، در کاخ اتحادیه در قاهره، پایتخت مصر دیدار کرد.

طرفین در این دیدار درباره تقویت روابط دوجانبه و حملات اشغالگران قدس به غزه تبادل نظر کردند.

السیسی در نشست خبری که پس از این دیدار برگزار شد، اظهار کرد که وی و رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در مورد موضوعات تقویت همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف و اطمینان از هماهنگی سیاسی در موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی با اهمیت مشترک گفتگو کردند.

السیسی با اشاره به اینکه در این دیدار مسائل منطقه‌ای به ویژه فلسطین مورد توجه قرار گرفت، اظهار کرد: مصر فلسطین را موضوع اساسی منطقه می‌داند.

وی با اشاره به اینکه حملات صهیونیست‌های اشغالگر به غزه نیز در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت، از تلاش مصر برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و برقراری آتش‌بس صحبت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته