دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 17:59

برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران

برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران
​همایش نمایندگان و مشاوران ویژه ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.
کد خبر : 915858

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش نمایندگان و مشاوران ویژه ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور حجت‌الاسلام لطف‌اله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، یاسر مرادی عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، امیر وجدانی‌نیا مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران، منصور بنی‌هاشمی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، یحیی بای مشاور مدیرعامل بانک صادرات ایران در امور ایثارگران، فرزندان شهدای بانک صادرات ایران و نمایندگان استانی این بانک در امور ایثارگران در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد.

حجت‌الاسلام ثقفی در این نشست در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور فقید، بر رسیدگی به امور ایثارگران تاکید کرد و گفت: در مسیر رسیدگی به امور ایثارگران باید ایثارگرانه و جهادی عمل شود و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت باید با روش‌‌های نوین و استفاده از ابزارهای مختلف با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

او با قدردانی از میزبانی بانک صادرات ایران در این همایش به تعداد بیش از 14 هزار ایثارگر و اشتغال به کار بیش از 1200 فرزند شهید در این بانک اشاره کرد و اهم موارد مورد توجه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدا را برشمرد.

در این نشست همچنین عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، رویکرد کسب تخصص و جهاد تبیین ایثارگران در زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه نباید در مقابل شبهات سکوت کرد، مجهز شدن به تخصص و تسلط بر امور اقتصادی و تخصصی و استفاده از بیان مناسب در جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد توجه و تاکید قرار داد.

در این نشست همچنین امیر وجدانی‌نیا مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران، با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و گزارش اقدامات فرهنگی در این بنیاد، با بیان اینکه تردید نداریم که خون شهدا تداوم خون سیدالشهدا علیه‌السلام است، اهمیت نگاه به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را یک نگاه راهبردی و پیشراان توصیف کرد.

منصور بنی‌هاشمی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با اشاره به اقدامات انجام انجام شده، ایثار اجتماعی را از جمله  موضوعات مهم مورد توجه در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: ایثارگران در جامعه باید علمدار باشند.

در این نشست همچنین به موارد مطرح شده از سوی برخی نمایندگان و مشاوران ایثارگران زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط مسئولان این نشست پاسخ داده شد.​

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته