دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

ثبت خاطرات شفاهی از شهدای دانشگاه در راستای فرهنگ‌سازی ارزش‌های انقلابی

ثبت خاطرات شفاهی از شهدای دانشگاه در راستای فرهنگ‌سازی ارزش‌های انقلابی
معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: ثبت خاطرات شفاهی و ساخت مستند از شهدای دانشگاه در راستای فرهنگ‌سازی ارزش‌های انقلابی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان خصوصا دانشجویان در مراسم سالانه گرامیداشت شهدای دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.
کد خبر : 915842

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آستانه برگزاری سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی، به همت اداره کل امور شاهد و ایثارگران استان تهران و واحد تهران مرکزی، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، توحید پوررستم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و جمعی از مدیران این دانشگاه با خانواده دانشجوی شهید همایون فرج الله اصفهانی دیدار کردند.

مراسم دیدار و تجلیل از خانواده‌ی دانشجوی شهید همایون فرج الله اصفهانی، دانشجوی مقطع کارشناسی واحد تهران مرکزی، با هدف دعوت از خانواده شهید به سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی در منزل آن شهید صورت گرفت. در این دیدار، مادر معظم شهید، ضمن استقبال و خوش آمد گویی دقایقی در خصوص اخلاق مداری، خیرخواهی، نوع دوستی شهید نکاتی را بیان کرد که بنا بر فتوای امام راحل در سال دوم تحصیل به جبهه حق علیه باطل اعزام شد و در بیست و سوم تیر ۱۳۶۵ در اشنویه با اصابت ترکش، به دیدار حق شتافت.

در ادامه این دیدار؛ ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: با افتخار کل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران پای کار هستند تا هر ساله مراسمی درخور و شایسته برای شهدای گرانقدر این دانشگاه برگزار کند.

وی ادامه داد: در نظر است با ثبت خاطرات شفاهی و ساخت مستند از شهدای دانشگاه در راستای فرهنگ سازی ارزش‌های انقلابی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان خصوصا دانشجویان انجام شود. همانگونه که شما مادر بزگوار با غرور خاطراتی از خصلت‌های ارزشی شهیدتان بیان کردید که موجب ماندگاری در ذهن‌ها می‌شود. انشاء الله روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد.

در ادامه این ملاقات، توحید پوررستم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با اشاره به اینکه ماه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است گفت: این شهدا هستند که اسلام را زنده نگه داشته اند و اگر رشادت طلبی، ایثار، از خود گذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت.

وی بیان کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته