دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شهید رئیسی همواره گوش به فرمان ولی امر بود

شهید رئیسی همواره گوش به فرمان ولی امر بود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی همواره گوش به فرمان ولی امر بود و ولایتمداری را تا پایان عمر خود ادامه داد.
کد خبر : 915813

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در این مراسم گفت: رئیس جمهور شهید با منش و رفتار مردمی که شایسته یک مسئول و مدیر در نظام اسلامی است، همواره تلاش کرد تا در خدمت آحاد جامعه باشد و گرهی از مشکلات مردم را بگشاید.

بهناز شهنوازی افزود: شهید رئیسی همواره تلاش کرد خدمتی خالصانه داشته باشد و در نهایت با شهادتش به فرمایش مقام معظم رهبری مزد خدمت صادقانه و خالصانه‌اش را گرفت و این شهادت ملت ایران را زنده کرد.

وی متذکر شد: شهادت آیت‌الله رئیسی این را به همه نشان داد که ولایتمداری و خدمت صادقانه به مردم، از شروط اصلی و مهم عاقبت بخیری است، سیدالشهدای خدمت همواره گوش به فرمان ولی امر بود و ولایتمداری را تا پایان عمر خود ادامه داد و لحظه‌ای از این ولایتمداری دست نکشید و همین امر موجب شد تا عاقبت بخیر شود و خداوند هم او را در نزد مردم عزیز کند.

محمدرضا زاهدشیخی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خدمت به اهمیت انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اشاره کرد و انتخاب رئیس جمهوری شایسته که ادامه‌دهنده مسیر رئیس جمهور شهید باشد را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته