دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 14:01
با اعلام کریمی؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی صاحب ۶ رشته دیگر شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی صاحب ۶ رشته دیگر شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی از افزوده شدن ۶ رشته دیگر به رشته‌های این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 915809

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش رشته‌های پرمخاطب کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی درراستای راهبرد مسئله‌محوری خبر داد و اظهار کرد: با مهیا کردن زیرساخت‌های آموزشی لازم برای توسعه تحصیلات تکمیلی رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با توجه به موقعیت جغرافیایی و سوق‌الجیشی و قرارگرفتن در محور مواصلاتی استان‌های فارس، بوشهر و خوزستان ظرفیت‌های منحصر به فردی در زمینه‌های پذیرش و اشتغال داشته و از مجموعه‌های علمی باقدمت و بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی شهرستان‌های ممسنی و رستم در جنوب فارس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی افزود: تأسیس رشته‌های دکتری مهندسی با نام‌ برق قدرت، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی نفت مخازن در مقطع کارشناسی ارشد، HSE (بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار)، رشته دهیاری و شورا‌ها و مراقبت پوست مو و زیبایی هم در مقطع کارشناسی در سال جدید نویددهنده آینده‌ای بهتر و پویاتر برای این واحد دانشگاهی است.

کریمی عنوان کرد: مخاطبان علاقه‌مند به تأسیس رشته‌های دیگری در مقطع کارشناسی ارشد هستند و در تلاشیم مجوز تأسیس رشته‌هاخاطب را مهیا کنیم، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تأسیس این رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی براساس آمایش سرزمینی و راهبرد مسئله‌محوری دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار توجه به تأسیس رشته‌های تحصیلات تکمیلی، توجه به ایجاد رشته‌های جدید کارشناسی در دستورکار مدیران این واحد دانشگاهی است، بیان کرد: تأسیس رشته‌های جذاب در مقطع کارشناسی موجب می‌شود که تحصیلات تکمیلی دانشجویان نیز هدفمندتر از گذشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، خواستار همکاری بیشتر مجموعه اداری و علمی دانشگاه برای شناسایی رشته‌های کاربردی و پرمخاطب با توجه به آمایش سرزمینی شد.

کریمی یادآور شد: اکنون این رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ثبت شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به تارنمای مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org نسبت به انتخاب آنها به‌عنوان رشته محل تحصیل خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته