دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 13:55
استقلال قرارداد مطهری را یک طرفه فسخ کرد

نصیرزاده: پیشنهاد یک میلیون دلاری تراکتور به بازیکنان پرسپولیس صحت ندارد/ با این رقم می‌شود هواپیما خرید!

نصیرزاده: پیشنهاد یک میلیون دلاری تراکتور به بازیکنان پرسپولیس صحت ندارد  با این رقم می‌شود هواپیما خرید!
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: این اخبار که گفته می‌شود به بازیکنان پرسپولیس از سوی تراکتور پیشنهاد دلاری داده شده درست نیست.
کد خبر : 915807

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود این باشگاه به بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون دلاری داده است، گفت: باشگاه تراکتور در حال حاضر امور نقل و انتقالاتی خود را به هیئت فوتبال واگذار کرده و ما اصلا در جریان نقل و انتقالات نیستیم اما اینکه گفته می شود از قبل باشگاه به بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون دلاری داده، درست نیست، با یک میلیون دلار می شود یک هواپیما خرید.

وی در خصوص اینکه گفته می شود شجاع خلیل زاده در اغوای بازیکنان پرسپولیس نقش داشته، گفت: اولا که وقتی بازیکنی قراردادش تمام می شود و یا رو به اتمام است به طور حتم از سوی سایر باشگاه ها با پیشنهاد روبرو می شود. این که چیز غیر طبیعی در فوتبال نیست. در ثانی اگر یکی مثل شجاح خلیل زاده بتواند به باشگاه کمک کند ایرادی دارد؟ یا اگر آلوز کمک کند با یک بازیکن پرتغالی دیگر بگیریم بد است؟ این صحبت ها در ادبیات فوتبال جهان منسوخ شده است. هر باشگاهی در نقل و انتقالات سعی می کند برای رفع نیازهایش بازیکن بگیرد و هر باشگاهی برای رسیدن به هدفش تلاش می کند.

وی تاکید کرد: باز هم می گویم با توجه به اینکه قرار است باشگاه واگذار شود من سخنگوی باشگاه در امور واگذاری هستم و در مورد نقل و انتقالات خبری ندارم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف باشگاه مشخص می شود، گفت: قرار است به زودی جلسه ای با حضور آقای زنوزی و مسئولان و مقامات استان برگزار شود تا این باشگاه تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل تراکتور در خصوص صحبت های روز گذشته علی سامره سرپرست سابق استقلال در مورد لطف باشگاه تراکتور برای جذب ارسلان مطهری گفت: واقعا نمی دانم چرا سامره این حرفها را زده و اصلا از ادبیات خوبی استفاده نکرده است. مثل اینکه دوستان یادشان رفته که در باشگاه استقلال قرارداد مطهری را یک طرفه فسخ کردند و ما بعد از آن سراغ مطهری رفتیم. اگر غیر از این بود که مطهری از باشگاه استقلال شکایت نمی کرد.

وی در خصوص اینکه در مصاحبه ای گفته در نقل و انتقالات برخی از بازیکنان را از استقلال هایجک کرده منظورش چه کسی بوده، گفت: ما امیرحسین حسین زاده را جذب کردیم که استقلال هم دنبالش بود. هر چند در نیم فصل هم این باشگاه دنبال حسین زاده بود اما ما رضایت به این نقل و انتقال ندادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته