دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 11:38

دلیل برای برتری سری S سامسونگ در برابر دیگر سری‌ها

دلیل برای برتری سری S سامسونگ در برابر دیگر سری‌ها
بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید گوشی‌های سری اس سامسونگ دارند، اما درباره ویژگی‌های آنها اطلاعاتی ندارند.
کد خبر : 915755

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید گوشی‌های سری اس سامسونگ دارند، اما درباره ویژگی‌های آنها اطلاعاتی ندارند. برای خرید موبایل سامسونگ به صورت آنلاین یا خرید حضوری نسخه‌های اس پیشنهاد می‌دهیم ابتدا درباره دلیل برتر‌های آنها نسبت به سایر تلفن‌های همراه بازار اطلاعاتی به‌دست‌آورید.

گوشی موبایل سامسونگ سری s هم‌اکنون توانسته تبدیل به یکی از بهترین پرچمدار‌های بازار شود و با بسیاری از برند‌های محبوب جهانی رقابت کند. برند سامسونگ نیز سعی کرده است که تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص و متفاوت خود را در این سری پیاده‌سازی کند تا تبدیل به انتخاب اول مشتری‌ها شوند.

اما آیا سامسونگ در رسیدن به این هدف موفق ‌شده است؟ آیا بهترین گوشی های سری S سامسونگ نسبت به سایر رقبا کیفیت و ویژگی‌های بهتری دارند؟

معرفی سری S سامسونگ

برای مقایسه سری S با سایر سری های سامسونگ ابتدا باید درباره این گوشی‌ها اطلاعات بیشتری به‌دست‌آورید. محصولات سری اس جزء پرچمداران برند سامسونگ هستند و در مدل‌های مختلفی از جمله گلکسی S20 FE، گلکسی S21 FE، گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس، گلکسی S21 اولترا، گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا تولید و روانه بازار می‌شوند.

جدیدترین گوشی های سری S سامسونگ مدل‌های S21 اولترا و S22 اولترا هستند که سامسونگ سعی کرده است در آنها تمام فناوری‌های روز دنیا را به‌کار ببرد. مدل‌های S21 و S22 جزء ارزانترین‌های این سری شناخته می‌شوند که اندازه کوچکی نیز دارند. نسخه‌های S21 پلاس و S22 پلاس نیز با صفحه نمایشگر بزرگتر نسبت به مدل‌های قبلی خود در بازار عرضه شده‌اند و برخی ویژگی‌های فنی بهتر دارند.

بررسی ویژگی های برتر سری S سامسونگ

مزایای انتخاب سری S سامسونگ متنوع بوده و در 10 مورد مختلف خلاصه می‌شوند که عبارت هستند از:

  • تراشه‌های قدرتمند
  • عملکرد باتری مناسب
  • وضوح تصاویر بالا
  • برورسانی نرم‌افزار مناسب
  • نمایشگر باکیفیت
  • اسپیکر‌های مناسب
  • قیمت مقطوع
  • تنوع بالای محصولات
  • سیستم‌عامل پیشرفته
  • پشتیبانی از اینترنت 5G

تراشه های قدرتمند

در سری S از قدرتمندترین تراشه‌های بازار استفاده‌شده است. این محصولات با تراشه های اسنپدراگون نسل 8 و اگزینوس تولید‌شده‌اند، بنابراین در بسیاری از موارد می‌توانند نسبت به سایر سری‌های محصولات سامسونگ عملکرد بسیار مطلوبتری از خود نشان دهند.

سری اس سامسونگ، گوشی‌هایی با تراشه‌های قدرتمند

عملکرد باتری

محصولات سری S جزء بالارده‌ها شناخته می‌شوند، بنابراین انتظار می‌رود که کیفیت شارژدهی بالاتری داشته باشند. این باتری‌ها اغلب به‌صورت 5000 میلی‌آمپری تولید شده‌اند و به‌دلیل استفاده از پردازنده‌ها و تراشه‌های مناسب در این گوشی‌ها مصرف انرژی باتری کم است؛ از‌این‌رو خانواده سری اس در این زمینه نسبت به بسیاری از سری‌های سامسونگ مثل A برتری دارند.

عمر باتری گوشی های سری S سامسونگ باعث می‌شود که تا مدتی طولانی بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید و از قابلیت‌های مختلفشان بهره‌مند شوید.

وضوح تصاویر

لنز‌های بسیار باکیفیت استفاده‌ شده در سری اس موجب می‌شود تا بیشتر مشتری‌ها تمایل زیادی برای خرید آنها داشته باشند. در واقع با مقایسه گوشی های سری S سامسونگ با دیگر مدل‌ها متوجه می‌شوید که این محصولات تجربه لذت‌بخشتری از عکاسی را برایتان فراهم می‌کنند. در این زمینه قدرت پردازش بالای این گوشی‌ها نیز به‌کمکشان می‌آید و باعث می‌شود نسبت به سری‌های دیگر عملکرد بهتری داشته باشند.

شما می‌توانید با دوربین گوشی های سری S سامسونگ عکس‌های هنری و بسیار جذابی بگیرید و آنها را در حافظه تلفنتان ذخیره کنید.

بروزرسانی نرم افزار

سامسونگ سعی کرده است که بروزرسانی‌های خیلی خوبی برای مدل‌های سری S ارائه دهد. هر چند بروزرسانی‌های این برند برای مدل‌هایی مثل A نیز توانسته نیازهای بیشتری از کاربران را برطرف کند، اما خانواده S نسبت به بسیاری از سایر مدل‌ها از لحاظ بروزرسانی نرم‌افزار نیز یک سروگردن بالاتر قرار گرفته‌اند.

بروزرسانی نرم‌افزار، ویژگی برتر سری اس سامسونگ

نمایشگر باکیفیت

با بررسی مزایا و معایب گوشی های سری S متوجه می‌شویم که سامسونگ در این سری از گوشی‌های خود از نمایشگر‌های باکیفیت و مناسبی استفاده کرده است. مثلاً در S22 FE از نمایشگر ۶. ۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی استفاده شده که کیفیت بالایی دارد. نرخ نوسازی مناسب، رزولوشن کافی و استفاده از صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED 2X همه این محصولات را یک پله نسبت به دیگر اعضای خانواده بالاتر می‌برند.

اسپیکر

در این محصولات از اسپیکر‌های استریو استفاده‌شده است که توسط AKG پشتیبانی می‌شوند؛ به‌همین‌دلیل صدایی بلند، فراگیر و واضح دارند. البته سامسونگ از این اسپیکر‌ها در مدل‌های Z نیز استفاده کرده، اما همچنان وجود این بلندگو‌ها در مدل‌های S آنها را تبدیل به گزینه‌ای بهتر نسبت به دیگر مدل‌ها می‌کند.

قیمت

قیمت مدل‌های اس هرچند شاید نسبت به‌برخی گزینه‌ها بالاتر باشد، اما همچنان از اعضای خاص خانواده خود مثل Z پایینتر است. مثلاً شما باید هزینه کمتری برای خرید اس 22 اولترا در برابر Z FOLD 3 بپردازید.

تنوع بالای محصولات

برند سامسونگ تنوع مختلفی از انواع محصولات را در خانواده S قرار داده است. از S21 و S22 معمولی گرفته تا نسخه‌های پلاس و اولترا آنها کاملاً می‌توانند نیاز کاربران را رفع کنند. شما می‌توانید بر اساس خواسته‌تان یکی از آنها را بخرید.

عرضه مدل‌های متنوع سری 3، دلیل برتری آنها

سیستم عامل پیشرفته

با بررسی تخصصی هر مدل از گوشی های سری S متوجه می‌شویم که هر کدام از این گوشی‌ها دارای سیستم‌عامل‌های اندروید قدیمی یا جدید هستند. در مدل‌های S از جدیدترین سیستم‌عامل‌های اندروید یعنی 13 استفاده‌شده است که با رابط‌کاربری One UI 5.1 کار می‌کنند. این سیستم‌عامل‌ها از قابلیت شخصی‌سازی خیلی خوبی برخوردارند و باگ‌های نرم‌افزاری کمی دارند.

پشتیبانی از اینترنت 5G

برخی از محصولات سری S مثل S22 FE از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند. در واقع کارشناس‌های راهنمای انتخاب بهترین گوشی سری S توصیه می‌کنند برای بهره‌مندی از اینترنت سریع و بدون قطعی حتماً این نسخه‌ها را تهیه کنید تا در آینده اینترنت قوی و مناسبی داشته باشید.

پیندو؛ عرضه‌کننده انواع گوشی‌های سری S

وب‌سایت پیندو، ثبت آگهی خرید و فروش کالای نو را برای فروشنده‌های موبایل و کالای دیجیتال فراهم می‌کند. این وب‌سایت به‌عنوان یک بازار Open Market فعالیت دارد، بنابراین تمام فروشنده‌ها می‌توانند خاصترین شرایطشان را در فروش نیز در نظر بگیرند. همچنین مشتری‌ها می‌توانند با خیال راحت زیر نظر کارشناس‌های حرفه‌ای پیندو خریدشان را از این فروشنده‌ها انجام دهند و کالای موردنظرشان را درب منزل تحویل بگیرند.

در وب‌سایت پیندو انواع گوشی‌های سری s به‌فروش می‌رسند. فروشنده‌ها سعی می‌کنند درباره هر یک از این محصولات اطلاعات دقیقی در اختیار مشتری بگذارند تا او خرید خود را با آگاهی کامل انجام دهد.

شما می‌توانید در پیندو علاوه‌بر انواع کالای دیجیتال، محصولات دیگری در دسته‌بندی‌های مد و پوشاک، زیبایی و سلامت و ... نیز بخرید.

جمع‌بندی

خانواده s تاکنون توانسته به‌دلیل ویژگی‌های فنی و فوق‌العاده خود نسبت به بسیاری از محصولات بازار پیشی بگیرند و حتی از هم خانواده‌های خود مثل A نیز گوی سبقت را بربایند. هم‌اکنون این محصولات به‌عنوان پرچمداران برند سامسونگ در بازار شناخته می‌شوند و توانسته‌اند نیاز اغلب مشتری‌ها را به‌طور کامل برطرف کنند. شما می‌توانید با مراجعه به‌فروشگاه‌های حرفه‌ای این گوشی‌ها را بخرید و استفاده از آنها را تجربه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته