دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 11:29

معرفی بهترین هتل‌های اصفهان از دید مسافران

معرفی بهترین هتل‌های اصفهان از دید مسافران
مسافرت به اصفهان بدون اقامت در مکانی راحت با امکانات مناسب کمی مشکل است و حتی باعث نارضایتی افراد نسبت به سفر می‌شود.
کد خبر : 915753

ارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسافرت به اصفهان بدون اقامت در مکانی راحت با امکانات مناسب کمی مشکل است و حتی باعث نارضایتی افراد نسبت به سفر می‌شود. به همین دلیل نیز شناخت بهترین هتل های اصفهان که رضایت مسافران زیادی را به‌دست آورده‌اند اهمیت دارد.

اصفهان جاذبه‌های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده و از این‌رو همواره شاهد حضور مسافران از سراسر جهان است. در واقع گردش‌پذیر بودن این شهر باعث ساخت تعداد زیادی هتل در آن شد. اما کدام‌ یک از این اقامتگاه‌ها با امکانات جذاب خود نظر مسافران بیش‌‌تری را جلب کرده‌اند؟ در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هتل های محبوب اصفهان را بشناسیم

اگر به آثار تاریخی علاقه‌مند هستید سفر به اصفهان یکی از گزینه‌های عالی پیش روی شما محسوب می‌شود. پس ‌از تصمیم‌گیری برای سفر به این شهر، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید انتخاب بهترین هتل اصفهان است.

مسافرانی که تاکنون به این شهر سفر کرده‌اند اقامتگاه‌هایی مانند هتل عباسی اصفهان، ستاره و آسمان را به‌عنوان بهترین معرفی می‌کنند. در ادامه به معرفی کلی هتل‌های محبوب ازنظر مسافران می‌پردازیم.

هتل عباسی اصفهان

اگر می‌خواهید در یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران و جهان اقامت داشته باشید رزرو هتل عباسی اصفهان که در سال 1106 ساخته شد به شما توصیه می‌شود. شاه سلطان حسین صفوی دستور ساخت این مکان را داد و شاید در آن زمان کم‌تر کسی گمان می‌کرد اقامتگاه‌ عباسی تا سالیان طولانی پذیرای گردشگران باشد.

هتل عباسی اصفهان که در سال 1351 بازسازی شد در دوران صفویه و پهلوی نیز ارزش و محبوبیت بسیار زیادی داشت این هتل 5 ستاره 255 واحد اقامتی دارد و از 14 سالن پذیرایی برخوردار است.

با حضور در هتل عباسی اصفهان در واقع به دل تاریخ قدم می‌گذارید. همچنین در کوتاه‌ترین زمان به سایر اماکن دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت. این هتل از چند رستوران، کافی‌شاپ و سایر خدمات رفاهی برخوردار است.

هتل عباسی اصفهان

هتل آسمان اصفهان

اقامت در طبقات بالایی هتل آسمان چشم‌انداز زیبایی از شهر را به شما نمایش می‌دهد. این هتل 13 طبقه است که در طبقه آخر آن رستوران گردون قرار دارد. با حضور در این رستوران می‌توانید حین میل کردن غذا، نماهای مختلفی از شهر را مشاهده کنید.

هتل 4 ستاره آسمان در سال 1392 با 88 واحد اقامتی ساخته شد. از جذابیت‌های این اقامتگاه‌ باید به ساخت آن در بافت شهر و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد. از این‌رو با اقامت در آن می‌توانید شاهد چشم‌اندازی زیبا از زاینده رود و سی‌وسه پل باشید.

هتل ستاره اصفهان

هتل 3 ستاره برای دوست‌داران معماری سنتی و مدرن که نمی‌دانند کدام سبک را انتخاب کنند گزینه خوبی برای اقامت به‌شمار می‌آید. این هتل 3 ستاره با معماری ترکیبی خود و قرارگیری در موقعیت مکانی خوب با دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، به یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر تبدیل شده است.

هتل ستاره 6 طبقه دارد و 52 واحد اقامتی را در خود جای داده است. مسافران با رزرو این هتل لازم نیست هزینه خیلی بالایی برای اقامت خود بپردازند. همچنین می‌توانند با کمی پیاده‌روی، خود به جاذبه‌های گردشگری مانند کاخ عالی‌قاپو برسانند.

هتل کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان چشم‌انداز زیبایی از زاینده‌رود را به شما نمایش می‌دهد. به همین دلیل نیز یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در اصفهان محسوب می‌شود. این هتل در گذشته شرایتون و پس‌از آن کورش نام گرفت.

هتل پارسیان در گذشته 130 واحد اقامتی داشت اما در سال 1383 مورد بازسازی قرار گرفت و 40 واحد اقامتی دیگر نیز به آن اضافه شد تا پذیرای مسافران بیش‌‌تری باشد. بهره‌مندی از رستوران‌های ایرانی، بین‌المللی، استخر، سالن بدن‌سازی و جکوزی از مهم‌ترین امکانات این هتل به‌شمار می‌آیند.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان در سال 1354 با نام داریوش تاسیس شد. این هتل در سال 1396 به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت تا از بهترین خدمات و امکانات بهره‌مند شود. امروز شاهد ترکیبی از معماری مدرن و سنتی در این سازه هستیم.

هتل پیروزی در یکی از خوش‌ آب‌وهواترین مناطق اصفهان یعنی چهارباغ تاسیس شده و از این‌رو اقامت در آن بسیار لذت‌بخش است. این هتل، 94 واحد اقامتی با امکانات رفاهی پیشرفته دارد تا مسافران تجربه خوبی از سفر خود به‌دست بیاورند.

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل 4 ستاره دیگری که در خیابان چهارباغ قرار دارد عالی قاپو است. این هتل که در سال 1345 با 40 واحد اقامتی تاسیس شد، طی این سال‌ها همواره تحت بازسازی و تغییر قرار می‌گرفت به‌گونه‌ای که در حال‌ حاضر از 106 واحد اقامتی بهره‌مند است.

در این هتل 2 رستوران قرار دارد تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه و ذائقه خود غذاهای ایرانی یا ایتالیایی سفارش دهند. واحدهای اقامتی این هتل نیز همگی از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. به همین دلیل نیز در بین مسافران زیادی، محبوبیت یافته است.

هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی اصفهان یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های این شهر است که با معماری سنتی خود خاطرات جذابی از سفر را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. این هتل که در سال 1383 تاسیس شد 6 طبقه و 40 واحد اقامتی دارد.

هتل 3 ستاره صفوی از یک حیاط با طرحی سنتی و یک حوض آبی‌رنگ برخوردار است. برای رزرو این اقامتگاه یا سایر هتل‌های محبوب اصفهان می‌توانید به سامانه اسنپ تریپ مراجعه کنید.

جمع‌بندی

از محبوب‌ترین هتل‌های اصفهان که توجه مسافران زیادی را به‌ خود جلب کرده‌اند و اقامت در آن‌ها تجربه سفری آسان هدیه می‌دهد باید به هتل عباسی اصفهان، آسمان، ستاره، کوثر، پیروزی، عالی‌قاپو و صفوی اشاره کرد.

سوالات متداول

قدیمی‌ترین هتل اصفهان کدام است؟

هتل عباسی اصفهان که در سال 1106 و به‌دستور شاه سلطان حسین صفوی تاسیس شد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان و البته جهان شناخته می‌شود.

کدام هتل‌های اصفهان محبوبیت بیشتری در بین گردشگران دارند؟

هتل‌های متنوع زیادی در اصفهان وجود دارد که برخی از آن‌ها به‌دلیل ارائه خدمات بهتر، توجه مسافران بیش‌‌تری را به‌خود جلب‌کرده‌اند. از این اقامتگاه‌ها می‌توان به هتل عباسی، کوثر، آسمان، عالی‌قاپو و پیروزی اشاره کرد.

چرا باید در بهترین هتل‌های اصفهان اقامت کنیم؟

اصفهان دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که حین سفر باید از آن‌ها دیدن کنید. در صورتی‌ که اقامت شما در مکانی غیر از یک هتل باکیفیت باشد، احتمالا خستگی سفر نگذارد به گردش در این شهر بپردازید و از آن لذت ببرید. پس شناخت و انتخاب بهترین هتل‌ها اهمیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته