دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 11:07

باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار پاسخ اوسمار

باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار پاسخ اوسمار
باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر است تا سرمربی برزیلی در مورد تمدید قرارداد با سرخپوشان نظرش را اعلام کند.
کد خبر : 915746

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا یکشنبه هفته گذشته بعد از قهرمانی پرسپولیس تهران را ترک کرد تا نزد خانواده خود برگردد.

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مربی که از مدت ها قبل تر از پایان لیگ برای تمدید قرارداد انجام شده بود بدون امضا باقی ماند زیرا ویرا اعلام کرده بود باید با خانواده خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس مشورت کند.

ظاهرا به دلیل بیماری همسر اوسمار، وی برای امضای قرارداد تردید کرده است. او گفته اگر شرایط حضور خانواده اش در ایران فراهم بود و آنها رضایت داشتند که کنار او در ایران باشند برای تمدید قرارداد مشکلی ندارد در غیر این صورت نمی تواند به ایران برگردد.

طبق آخرین خبری که آنا از باشگاه پرسپولیس کسب کرده هنوز اوسمار جواب نهایی را نداده است. پیش از این رضا درویش به او فرصت 10 روزه داده بود تا نظر نهایی اش را اعلام کند که از آن مدت زمان یک هفته آن سپری شده است.

درحالی که هنوز وضعیت این مربی برزیلی مشخص نیست در روزهای گذشته گمانه زنی ها در مورد کادرفنی سرخپوشان زیاد شده و حتی برخی از نام های علی دایی و یحیی گل محمدی برای هدایت پرسپولیس نام برده اند که هیچ کدام از این اخبار صحت ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته