دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 11:09

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ارزش خرید دارد

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ارزش خرید دارد
گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵ G یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین گوشی‌های میان رده از برند شیائومی است. هر آنچه از یک گوشی میان رده نیاز دارید را می‌توانید در این گوشی بیابید.
کد خبر : 915745

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین گوشی‌های میان رده از برند شیائومی است. هر آنچه از یک گوشی میان رده نیاز دارید را می‌توانید در این گوشی بیابید. این گوشی مشخصات قابل توجهی دارد که کاربر را شگفت‌زده می‌کند. گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده و از شارژ سریع با توان ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا و قابل ارتقا به رابط کاربری HyperOS

کمپانی شیائومی سعی کرده تا گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G را به عنوان کامل‌ترین و قدرتمندترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۳ معرفی کند. از همین سو تصمیم گرفته تا برای این گوشی از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا استفاده کند. این تراشه طی فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده و با ۸ هسته عملیات پردازش را انجام می‌دهد.

با توجه به مجهز بودن این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا، در فعالیت‌های سنگین به طور کامل به نیاز شما پاسخ می‌دهد و کمترین میزان حرارت را از خود تولید می‌کند. همچنین این تراشه باعث شده تا تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی، از کیفیت پردازش بالایی برخوردار باشند.

به دلیل این که گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در سال ۲۰۲۳ رونمایی و در بازار عرضه شد، از رابط کاربری MIUI برخوردار است. اما به محض روشن کردن گوشی و متصل کردن آن به اینترنت، می‌توانید آن را به رابط کاربری جدید HyperOS مجهز نمایید.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات

این گوشی قدرتمند نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تهیه می‌کند. این باتری در استفاده‌های روزمره و معمولی تا یک روز به شما پاسخ می‌دهد. همچنین شیائومی برای این گوشی یک آداپتور ۱۲۰ واتی را در نظر گرفته تا به سرعت شارژ شود. به طوری که اگر باتری گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به طور کامل خالی باشد و گوشی را در حالت شارژ سریع قرار دهیم، تنها ۱۹ دقیقه زمان نیاز دارد که میزان شارژ باتری را به ۱۰۰ درصد برساند.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و فیلمبرداری ۴K

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس که پاشنه آشیل آن محسوب می‌گردد، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است. شیائومی برای این گوشی نیز مشابه به گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است. اما کیفیت دوربین گوشی نسل جدید با دوربین گوشی نسل قبلی تفاوت‌های چشمگیری دارد.

دوربین این گوشی رنگ‌ها را طبیعی و بسیار واضح نشان می‌دهد. همچنین ثبت جزئیات با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در سطح بالایی قرار دارد. علاوه بر این دوربین، در این گوشی یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز تعبیه شده است. این دو لنز عملکردی مشابه به نسل قبلی دارند و کیفیت قابل قبولی را از خود ارائه می‌دهند.

این دوربین از فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین این گوشی به سنسور لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده که همین امر باعث بهبود کیفیت ویدیو‌ها می‌گردد.

کمپانی شیائومی برای این گوشی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نیز در حفره کوچک بالای نمایشگر قرار داده است. دوربین سلفی این گوشی نیز راضی‌کننده است و به خوبی می‌تواند به نیاز‌های شما پاسخ دهد.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند. لبه‌های این نمایشگر انحنای کمی دارد که باعث خوش دست‌تر شدن گوشی شده است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و استاندارد‌های دالبی ویژن و +HDR۱۰ استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که این نمایشگر از ۶۸ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و طیف رنگی وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسبت نمایشگر به بدنه نیز در این گوشی حدود ۹۰ درصد است. این عدد، خبر از وجود حاشیه‌های کم در این نمایشگر می‌دهد. نمایشگر این گوشی توسط شیشه گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌گردد که استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد.

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G در حال حاضر یکی از باارزش‌ترین گوشی‌های میان رده موجود در بازار ایران است که می‌توانید آن را تهیه کنید. این گوشی با توجه به مشخصاتی که دارد، به خوبی به نیاز‌های شما از یک گوشی هوشمند پاسخ می‌دهد.

منبع: پلوار

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته