دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1403 - 14:34

ژنرال صهیونیست: توان شکست دادن حماس و حزب‌الله را نداریم

ژنرال صهیونیست: توان شکست دادن حماس و حزب‌الله را نداریم
یک ژنرال صهیونیست اذعان کرد که این رژیم در جنگ کنونی توان شکست دادن جنبش حماس و حزب‌الله لبنان را ندارد.
کد خبر : 915648

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، اسحاق بریک، ژنرال ذخیره ارتش اشغالگر صهیونیستی در اظهاراتی گفت که کابینه جنگ کنونی این رژیم را به سمت جهنم می‌کشد.

وی گفت: ارتش نمی‌تواند در این جنگ علیه حماس و حزب‌الله پیروز شود. ارتش ما کوچک و ضعیف است و نیرو‌های زیادی نداریم.

ژنرال بریک تاکید کرد: در این وضعیت با گذشت هر روز از جنگ، اوضاع ما بدتر می‌شود. باید قبول کنیم که با زور نمی‌توان اسرا را آزاد کنیم. ارتش و (رژیم) اسرائیل به سمت فروپاشی داخلی می‌روند و کابینه جنگ و به واقعیت سخت اعتراف نمی‌کند. ما به طرز بی سابقه‌ای سیطره بر کشور‌های جهان را از دست دادیم و روابطمان با مصر دچار تنش شده است.

پس از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته