دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1403 - 09:21

سنتکام مدعی رهگیری ۸ پهپاد و یک موشک بالستیک یمن شد

سنتکام مدعی رهگیری ۸ پهپاد و یک موشک بالستیک یمن شد
مرکز فرماندهی نیروهای تروریست آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) در بیانیه‌ای مدعی شد که به مقابله با ۸ پهپاد، ۲ قایق بدون سرنشین و یک موشک بالستیک ضدکشتی ارتش ملی یمن پرداخته است!
کد خبر : 915606

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش آمریکا امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای مدعی مقابله با پهپاد‌ها و قایق‌های بدون سرنشین ارتش ملی یمن در ۲۴ ساعت گذشته در دریای سرخ شد!

در بیانیه صادره از سوی ارتش آمریکا در این خصوص ادعا شده است: ۸ پهپاد حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) در دریای سرخ نابود شدند!

مرکز فرماندهی نیرو‌های تروریست آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) در این خصوص مدعی شد: ۲ قایق بدون سرنشین را که حوثی‌ها به آب انداخته بودند در دریای سرخ منهدم کردیم. حوثی‌ها یک موشک بالستیک ضدکشتی را به سمت دریای سرخ پرتاب کردند.

تروریست‌های سنتکام در این خصوص مدعی شدند که تا کنون از تلفات و خسارت‌های این حادثه اطلاعای در دست ندارند.

ادعای این سازمان تروریستی آمریکایی در حالی رسانه‌ای شده است که شرکت امنیت دریایی «امبری» انگلیس بامداد امروز از وقوع یک حادثه دریایی در غرب یمن خبر داده بود.

این شرکت اعلام کرده بود که در نزدیکی یک کشتی واقع در فاصله ۲۷ مایل دریایی در غرب المخا ۲ انفجار روی داده است.

پیشتر نیز یک انفجار در نزدیکی یک کشتی واقع در فاصله ۱۹ مایل دریایی در غرب المخا گزارش شده بود.

به گزارش آنا؛ نیرو‌های مسلح یمن در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از اکتبر پارسال آغاز شد، از پاییز سال ۲۰۲۳ نسبت به هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیستی یا وابسته به رژیم اشغالگر که قصد عبور از دریای سرخ را دارند، اقدام و تاکید کرده است که تا زمان برقراری آتش‌بس دائمی در غزه و خروج متجاوزان از این باریکه، همچنان به حمله‌ها ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته