دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1403 - 16:57

حمایت رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از درویش

حمایت رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از درویش
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب تغییر مدیریتی در این باشگاه، تاکید کرد که این شایعات تنها برای تضعیف پرسپولیس است و توسط کسانی مطرح می‌شود که آرامش تیم قهرمان لیگ را نشانه گرفته‌اند.
کد خبر : 915574

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین شهریاری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: هیئت مدیره، اعضای تیم و مهمتر از همه، هواداران ما در طول فصل بار‌ها نسبت به عملکرد از مدیریت باشگاه اعلام رضایت داشته و تکرار قهرمانی پرسپولیس بزرگ محصول ثبات و آرامش مدیریتی بوده و این همان چیزی است که به نظر می‌رسد رقبای ما را نگران کرده است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از رسانه‌های به ظاهر مستقلی که گرایش‌های رنگی دارند، خواست از حاشیه‌سازی برای پرطرفدارترین تیم ایران خودداری کنند.

او افزود: در چند روز گذشته بار‌ها شنیده‌ایم که هواداران و رسانه‌های نزدیک به رقبای ما اعتراف کرده‌اند که یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس، ثبات و آرامش مدیریتی است. متاسفانه به جای آنکه ثبات و رفتار‌های مدیریتی پرسپولیس را الگو قرار دهند با اظهارات بی اساس و جعلی، سعی می‌کنند به بهانه‌های مختلف، آرامش باشگاه ما را به هم بزنند. البته این تلاش‌ها راه به جایی نخواهد برد و ما با تمرکز کامل در حال آماده سازی تیم برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته