دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1403 - 15:35

افزایش رشته‌های پرمخاطب کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لارستان

افزایش رشته‌های پرمخاطب کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لارستان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از افزایش رشته‌های پرمخاطب کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 915560

مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش رشته‌های پرمخاطب کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی در راستای راهبرد مسئله محوری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آمایش سرزمینی و توجه به علائق اجتماعی و نیاز‌های علمی مردم منطقه لارستان بزرگ، تاسیس رشته‌های جدید در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به این موضوع که دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ظرفیت‌های منحصر به فردی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری داشته و از جمله مجموعه‌های علمی بزرگ و با قدمت در جنوب فارس است، افزود: تاسیس رشته‌هایی همانند فقه و مبانی حقوق، حسابداری، مهندسی برق و مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد در سال جدید نوید دهنده آینده‌ای بهتر و پویاتر برای این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: با توجه به اینکه مخاطبان، علاقمند به تاسیس رشته‌های دیگری در مقطع کارشناسی ارشد هستند؛ تلاش این واحد دانشگاهی برای تاسیس این رشته‌ها مضاعف شده و امیدواریم در آینده شاهد تاسیس این رشته‌ها در واحد لارستان بر اساس آمایش سرزمینی و راهبرد مسئله‌محوری دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

زارع با اشاره به این موضوع که در کنار توجه به تاسیس رشته‌های تحصیلات تکمیلی، توجه توأمان به تاسیس رشته‌های جدید کارشناسی نیز در دستور کار مدیران این واحد دانشگاهی است، بیان کرد: تاسیس رشته‌های جذاب در مقطع کارشناسی باعث خواهد شد که تحصیلات تکمیلی دانشجویان نیز هدفمندتر از گذشته شود. 

وی خواستار همکاری بیشتر مجموعه اداری و علمی دانشگاه برای شناسایی رشته‌های کاربردی و پر مخاطب با توجه به آمایش سرزمینی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته