دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 17:50

جمعی از مسئولان و مدیران کشور فلسطین به بارگاه رضوی مشرف شدند

جمعی از مسئولان و مدیران کشور فلسطین به بارگاه رضوی مشرف شدند
به میزبانی مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، جمعی متشکل از ۳۵ نفر از مسئولان و مدیران کشور فلسطین برای عرض تسلیت شهید آیت الله رئیسی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.
کد خبر : 915477

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از مسئولان و مدیران کشور فلسطین صبح چهارشنبه ضمن توفیق زیارت حرم علی بن موسی الرضا (ع)، در اتاق فاطمیون واقع در باب الهادی صحن پیامبراعظم (ص) حرم مطهر رضوی با حجت‌الاسلام سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین نباید شعاری باشد

در ابتدای این دیدار مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی ضمن خوشامدگویی و عرض خیر مقدم در خصوص نامه‌ای که برای برخی از کشورهای عربی از جمله کشور بحرین نوشته و ارسال کردند، توضیح داد و گفت: در این نامه آمده است، وظیفه تمام کشورهاست که برای حمایت از فلسطین مظلوم اقدام کنند.

وی تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین نباید شعاری باشد و در حرف خلاصه شود بلکه باید به آن عمل کنیم و حمایت واقعی خود را نشان دهیم.

یکی از مسئولان کشور فلسطین نیز در ادامه این جلسه ضمن ابراز تشکر از روابط دوستانه‌ای که رهبر عظیم‌الشأن ایران در حمایت از کشور فلسطین برقرار نموده‌اند، گفت: بنده به نمایندگی از سایر مسئولان کشور فلسطین از میزبانی آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کرد.

یکی دیگر از مهمانان این مراسم، نیز با اشاره به این نکته که خیلی از کشورها اعلام می‌کنند فلسطین برادر ماست ولی برادری آنها همانند برادری یوسف و برادرانش است، گفت: آنان در حقیقت به آنچه می‌گویند عمل نمی‌کنند، در حالی که ما نیازمند حمایت همه کشورها هستیم.

یکی دیگر از مسئولان کشور فلسطین در ادامه ضمن یاد و نام امام راحل (ع) یادآور شد، ما قدردان تلاش‌های امام خمینی (ره) هستیم، چرا که یکی از مهمترین اهداف ایشان حمایت از کشور ما بود.

وی همچنین از سردار رشید انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی در تلاش‌های بی وقفه ایشان در نابود ساختن اسرائیل و داعش یاد کرد و ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی، نثار ارواح پاک شهدای اخیر (ریاست جمهور و همراهان شهیدش) سلام و درود فرستاد و آرزو کرد در آینده‌ای نزدیک فلسطین از دست اسرائیل غاصب آزاد شود.

در پایان این مراسم چفیه‌ای با آرم پرچم کشور فلسطین از طرف یکی از میهمانان به مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی اهدا شد و مهمانان ضمن بازدید از صحن قدس حرم مطهر رضوی، نماز جماعت ظهر و عصر را در رواق دارالمرحمه حرم مطهر اقامه کردند و در ادامه نیز از نفایس موزه مرکزی دیدن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته