دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات زمان‌بندی نام‌نویسی در مصاحبه دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

جزئیات زمان‌بندی نام‌نویسی در مصاحبه دکتری دانشگاه تهران اعلام شد
جزئیات زمان نام‌نویسی و مدارک مورد نیاز پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی در دانشگاه تهران اعلام شد.
کد خبر : 915399

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام دانشگاه تهران؛ آن دسته از دواطلبانی که از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور جهت ارزیابی آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند، می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۶ خردادماه تا روز دوشنبه مورخ ۲۱ خردادماه نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک خود در آدرس اقدام کنند.

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز شنبه مورخ ۲۶ خرداد ماه تا روز دوشنبه مورخ چهارم تیرماه مطابق با جدول برنامه زمانبندی مصاحبه برگزار می‌شود.

ضروری است داوطلبان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه به سایت دانشکدگان/ دانشکده/ پردیس/ مرکز/ مؤسسه مربوط مراجعه کنند.

انجام مصاحبه برای داوطلبان صرفاً یک بار برگزار می‌شود و شرکت نکردن در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی می‌شود و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست. شایان ذکر است داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه این دانشگاه نمی‌باشند بلافاصله با ارائه مستندات لازم، جهت انجام مصاحبه با دانشکدگان / پردیس ذیربط هماهنگی و پیگیری لازم را به عمل آورند.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محلهای معرفی شده از سوی سازمان سنجش، برای شرکت در مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظفند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه ثبت نام نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه در کد رشته محلی که ثبت‌نام نکرده‌اند، محروم خواهند شد.

برای آگاهی از جزییات زمان‌بندی مصاحبه دکتری دانشگاه تهران، شیوه‌نامه نهایی و مدارک مورد نیاز به این لینک مراجعه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته