دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور توقفی در مسیر حرکت نظام و انقلاب ایجاد نکرد

حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور توقفی در مسیر حرکت نظام و انقلاب ایجاد نکرد
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور را حادثه‌ای دردناک توصیف کرد و گفت: مدیریت بسیار منسجم و دوراندیشانه‌ای که مقام معظم رهبری پس از این حادثه داشتند، موجب شد امور کشور حتی یک روز هم متوقف نشود.
کد خبر : 915383

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  علیرضا رهایی در چهاردهمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی ضمن تسلیت مجدد شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: در مقدمه این نشست شهادت رئیس جمهور مردمی، پرتلاش و فعال در تاریخ ۴۰ ساله بعد از پیروز انقلاب اسلامی و همینطور وزیر امور خارجه و تیم همراهان را تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: حادثه سقوط هواپیمای رئیس جمهور حادثه دردناکی بود، بعد از چند سال رکود، احساس همه بر این بود که دولت سیزدهم کشور را در یک ریل تلاش، حرکت و پیشرفت قرار داد. اما وقوع حادثه نابهنگام در این تاریخ موجب شد که روحیات همه قدری اثرگذار شود و احساس شود این اتفاق ممکن است توقفی در مسیر حرکت نظام و انقلاب ایجاد کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدیریت بسیار منسجم و دوراندیشانه‌ای که مقام معظم رهبری پس از حادثه فوق داشتند موجب شد امور کشور حتی یک روز هم پس از وقوع حادثه سقوط هواپیما متوقف نشد و کار‌ها به سرعت دنبال شد. ضمن اینکه مردم سوگوار بودند و مراسم سوگواری گسترده و کم نظیری را در این حادثه ارائه کردند. به‌طوری‌که مراسم سوگواری را در بسیاری از شهر‌ها با شرکت میلیون‌ها نفر ازاقشار مردمی مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در عین حال که حادثه فوق با گستردگی اتفاق افتاد حرکت کشور روزی متوقف نشد و رهبری معظم انقلاب از همان ابتدا مسیر ادامه حرکت را روشن کرد و دستورات لازم را برای اقدامات بعدی در چارچوب قانون اساسی را صادر نمودند که به این ترتیب فرآیند انتخابات از همان روز‌ها آغاز شد.

رهایی در پایان تاکید کرد: این روز‌ها شاهد اخبار ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری بودیم که صورت گرفت. امیدواریم ما با این سرعت عمل روند پیشرفت کار را که منجر به وقوع یک اتفاق جدید خواهد شد را داشته باشیم و کشور بتواند کماکان در ریل پیشرفت امور خود را دنبال کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته