دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 11:39
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

زاکانی: در شهرداری هیچکس حق تبلیغ برای کاندیدا‌ها را ندارد/ عملیات ساخت خط ۱۱ مترو به زودی آغاز می‌شود

زاکانی: در شهرداری هیچکس حق تبلیغ برای کاندیدا‌ها را ندارد  عملیات ساخت خط ۱۱ مترو به زودی  آغاز می‌شود
شهردار تهران گفت: در شهرداری هیچ کس حق کار سیاسی به نفع کاندیداها و به طریق اولی برای «بنده» را ندارد؛ این خطر قرمز است.
کد خبر : 915370

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به زودی عملیات ساخت خط ۱۱ مترو شروع می‌شود همچنین کار خط ۱۰ شروع شده و ۱۱ ایستگاه آن در حال ساخت است.

وی افزود: امسال کار اجرایی خط ۹ شروع شده است.

شهردار تهران با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به همه معاونین و همه سازمان ها و شرکت ها گفتم که این خط قرمز قطعی است که کسی حق کار سیاسی به معنی ورود برای اشخاص را ندارد و به طریق اولی برای بنده را هم ندارد.

زاکانی ادامه داد: این خط قرمز برای خودم پررنگ تر است. نکته ای که هست این است که باید فضای شهر به سمت افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش برود.

شهردار تهران تأکید کرد: باید فضای شهر به سمت افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش برود.

وی در مورد ثبت‌نام خود برای انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: برای حضور در انتخابات و در صورتی که شورای نگهبان من را تایید صلاحیت کند، مرخصی می‌گیرم. هرکس احساس وظیفه کرده است، عزیز است. اوج عقلانیت است که جبهه انقلاب تصمیم جمعی بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر در انتخابات رای نیاورید به شهرداری تهران بازمی گردید، تصریح کرد: باید همین بشود، ولی رای می‌آورم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته