دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 11:33
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

وحیدی: همه پیش‌بینی‌های لازم در بحث امنیت انجام شده/ تعرفه‌های انتخاباتی چاپ شده است

وحیدی: همه پیش‌بینی‌های لازم در بحث امنیت انجام شده  تعرفه‌های انتخاباتی چاپ شده است
وزیر کشور گفت: همانطور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد با تدابیری که پیش‌بینی شده و هماهنگی همه دست‌اندرکاران و حضور گسترده مردم، در بحث امنیت هم مشکلی نخواهیم داشت و همه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.
کد خبر : 915366

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با فرصت کمی که بین ثبت‌نام داوطلبان، تائید شورای نگهبان، تبلیغات و در نهایت انتخابات ریاست جمهوری به وجود آمده، اظهار کرد: مشکل فرصت ۵۰ روزه قانون اساسی است و باید در این مدت زمان کار به اتمام می‌رسید.

وی افزود: ۸ تیر فرصت اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ است و یک فرصت دیگری هم گذاشتیم که اگر به هر دلیلی انتخابات در مرحله اول به نتیجه نرسید، هفته بعد از آن در تاریخ ۱۵ تیر این کار انجام خواهد شد.  به هر حال محدودیت‌های ۵۰ روز حکم می‌کند که این فاصله‌ها کم باشد تا بتوانیم به آن قانون اساسی برسیم.

وزیر کشور گفت: همانطور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد انشاءالله با تدابیری که پیش‌بینی شده و هماهنگی همه دست‌اندرکاران و حضور گسترده مردم، در بحث امنیت هم مشکلی نخواهیم داشت و همه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

وحیدی در رابطه با چاپ تعرفه‌های انتخاباتی هم بیان کرد: تعرفه‌های انتخاباتی چاپ شده و در وقت خود توزیع خواهد شد.

وی در رابطه با اخذ رأی الکترونیک اظهارداشت: اخذ رأی الکترونیک در برخی از حوزه‌ها پیشنهاد شده که بعد از ارائه نظر شورای نگهبان نهایی خواهد شد. روند تایید صلاحیت‌ها مربوط به وزارت کشور نمی‌شود و جز اختیارات خاص شورای نگهبان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته