دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 11:12

راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه آزاد مشکین‌شهر

راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه آزاد مشکین‌شهر
توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی طبق هماهنگی‌های انجام شده با راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین‌شهر کلید خورد.
کد خبر : 915352

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور فرزاد جهانبین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه در شمال غرب کشور، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین‌شهر و بابک رضازاده نماینده مردم شهرستان مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار و توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی با راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد معماری در در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین‌شهر کلید خورد.

علی رضازاده در این جلسه توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین‌شهر را به فراخور وجود استعداد‌های طبیعی و سرمایه‌های عظیم انسانی را از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی برشمرد.

وی توجه اساسی به معیشت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه را در توسعه کیفی و کمی دانشگاه از مهم‌ترین موارد دانست و اختصاص مسکن به کارکنان دانشگاه را از ماندگارترین خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و دانشگاه بیان کرد.

 نماینده مردم شهرستان مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اولویت اساسی در توسعه فرهنگی منطقه را توسعه دانشگاه‌ها برشمرد و توجه به نیازمندی خانواده‌ها را در بحث توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها را از اولویت برنامه‌های علمی منطقه عنوان کرد و ادامه داد:‌  طبق رایزنی انجام شده نخستین گام اساسی با تأسیس رشته کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین‌شهر برداشته شد.

رضازاده ابراز امیدواری کرد که با تعامل هر چه بهتر و سازنده دانشگاه، شاهد توسعه و پیشرفت بیش‌ازپیش آن خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته