دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«ماه عسل» امسال با محسن یگانه و مهدی یراحی از امشب با حضور بازیگران آغاز می‌شود + تیزر

محسن یگانه و مهدی یراحی به عنوان خواننده تیتراژهای ابتدایی و انتهایی برنامه «ماه عسل» امسال معرفی شدند که از امشب (دوشنبه ۱۷ خردادماه) به پیشواز ماه مبارک رمضان می‌رود.
کد خبر : 91533

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه «ماه عسل» که هر سال از سوی مخاطبان به شدت مورد توجه قرار گرفته، تیتراژ این برنامه است.


محسن یگانه پیش از این در سال ۸۶ خواننده تیتراژ این برنامه بود و پس از ۹ سال مجددا قرار است تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» را بخواند.


همچنین مهدی یراحی قرار است خواننده تیتراژ انتهایی برنامه باشد. یراحی نیز پیش از این همکاری‌های متعددی با احسان علیخانی در برنامه «ماه عسل» داشته که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.


«ماه عسل» که از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود، در نخستین قسمت میزبان برخی از بازیگرانی است که در سال گذشته به طرح محسنین پیوستند و سرپرستی معنوی کودکان بی سرپرست را برعهده گرفتند.


فریبا کوثری، حمید گودرزی، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، ماه چهره خلیلی و سیاوش خیرابی از جمله مهمانانی هستند که امشب رو‌به‌روی احسان علیخانی می‌نشینند.


طرح محسنین سال گذشته اولین بار در «ماه عسل» مطرح شد و بعد از معرفی در برنامه از طرف علاقه‌مندان به شرکت در این طرح برای حمایت از ٢٧٠ هزار نفر از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست اعلام آمادگی صورت گرفت.


«ماه عسل ۹۵» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی در حالی امشب روی آنتن می رود که وارد یازدهمین سال پخش خود در شبکه سه سیما می‌شود.


این برنامه اولین بار و با عنوان «جزر و مد» در سال ٨٤ روی آنتن رفت و پس از آن به «ماه عسل» تغییر نام داد.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب