دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 10:06
انوری اعلام کرد؛

تصویب رشته فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز

تصویب رشته فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از تصویب رشته فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 915318

علیرضا انوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تبریک تصویب رشته فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی از مجموعه علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب این رشته و درج آن در دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: متقاضیان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون (طرح استعداد‌های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از ۱۲ تا ۱۹ خردادماه و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از ۱۲ تا ۱۶ خرداد با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز تأکید کرد: داوطلبان و متقاضیان به هنگام ثبت‌نام در رشته تحصیلی رشته فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی توجه داشته باشند که کد واحد نی‌ریز ۲۰۹ و کد این رشته تحصیلی ۲۱۷۷۴ از مجموعه علوم ورزشی به کد ۱۱۰۶ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته