دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1403 - 15:23

شهید رئیسی ذوب در ولایت بود/ «ساده‌زیستی» و «صداقت»؛ ویژگی مهم رئیس جمهور شهید

شهید رئیسی ذوب در ولایت بود  «ساده‌زیستی» و «صداقت»؛ ویژگی مهم رئیس جمهور شهید
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد با بیان اینکه شهید رئیسی ذوب در ولایت بود، «ساده‌زیستی» و «صداقت» را ویژگی مهم رئیس جمهور شهید عنوان کرد.
کد خبر : 915259

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا، خادم جمهور و سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه‌ریزی هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان اشکذر، اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان در محل نمازخانه حضرت امام جعفر صادق(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد در این مراسم گفت: شهادت این عزیزان و مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک آنها چشم جهانیان را خیره کرد.

حجت الاسلام سیدمهدی صدرالساداتی با اشاره به حدیثی از امام علی علیه‌السلام افزود: طوری بین مردم زندگی کنید که وقت حیات، محبوب مردم باشید و پس از رفتن از دار دنیا مردم گریه کنند و تأسف بخورند و این به سبک زندگی انسان برمی‌گردد.

وی، خدمت کردن به مردم را از بالاترین عبادت‌های اسلامی عنوان کرد و عنوان کرد: شهید رئیسی از چنین روحیه‌ای برخوردار بود و سرکشی از نقاط محروم و دورافتاده کشور از ویژگی‌های خاص ایشان بود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد، مردمی بودن، ذوب در دستورات رهبری، خالص بودن، ساده‌زیستی، روحیه جهادی، صداقت و سعه صدر را از مهم‌‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید نام برد که سبب محبوبیت ایشان  شد و تأکید کرد: اگر کسی برای خدا و در راه خدا کار کند و نیتش خودپرستی نباشد و خداپرستی باشد مردم او را دوست خواهند داشت، حتی اگر مسلمان نباشد.

 صدرالساداتی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، خون شهدای خدمت و جریانی که اتفاق افتاد و اثرگذاری برای نظام و کشور کمتر از خدمتگزاری سه ساله دولت نبود.

وی خاطرنشان کرد: پرچمی که به دست ما سپرده‌اند پر مسئولیت است و باید این راه را ادامه دهیم و این راه تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه یابد.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد یادآور شد: در انتخابات پیش رو، به شخصی رأی بدهیم که شایستگی بیشتر برای خدمت به مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته