دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1403 - 11:48
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می‌کند

«رویداد صدرا» نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می‌کند
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تاأکید کرد: برگزاری رویدادها نیازهای جامعه را احصاء و نقشه راه تولید و اشتغال را ترسیم می‌کند.
کد خبر : 915230

محمد علیجانی شوکی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: هر چقدر به سمت تولید برپایه تکنولوژی‌های روز برویم به سود جامعه خواهد بود و اینگونه رویداد‌ها نیاز جامعه را در زمینه تولید و اشتغال احصاء می‌کند.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های بزرگی از شرکت‌های دانش‌بنیان بومی در نمایشگاه صدرا به نمایش گذاشته شده بود، ادامه داد: انتظار می‌رود این شرکت‌ها علاوه بر نقش‌آفرینی در تولید و اشتغال، نسل جوان را برای حضور در بازار کار و ایده‌سازی تربیت کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تولید باید مبتنی بر مطالعه و نیاز‌های جامعه باشد و مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند در کنار تولیدکنندگان و نقش‌آفرینان عرصه اشتغال برای رفع موانع‌شان حضور مستمر و تأثیرگذار داشته باشد.

در پایان این بازدید گواهی حضور شرکت‌کنندگان توسط محمد علیجانی شوکی منتخب مردم شهرستان‌های رودسر و املش و بهمن پنجعلی‌زاده مرسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش به صاحبان صنایع شرکت‌کننده در رویداد صدرا اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته