دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 13:58
حجت‌الاسلام براتی:

دانشگاه نماد اصلی متولی تربیت انسان انسان‌ساز است

دانشگاه نماد اصلی متولی تربیت انسان انسان‌ساز است
معین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و ایلام عنوان کرد: دانشگاه دارای مظهر تربیت اجتماعی بوده و در حقیقت یک نماد اصلی متولی تربیت انسان انسان‌ساز است.
کد خبر : 915168

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی معین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و ایلام در سالن جلسات استاد سرای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد. ‎

این نشست به همت دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان با محور «نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی» با حضور رئیس، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد آبادان برگزار شد.

معین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و ایلام در این نشست اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید به سمتی بروند که موجب توسعه علم، فرهنگ و پیشرفت جامعه شوند.

دانشگاه نماد اصلی متولی تربیت انسان انسان‌ساز است

براتی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که امروزه وجود دارد استفاده نادرست از رسانه‌های جمعی و تلفن همراه بوده که این یک آسیب اجتماعی است و دانشگاه‌ها در آن نقش دارند.

وی بیان کرد: دانشگاه دارای مظهر تربیت اجتماعی بوده و باید آسیب‌های اجتماعی را بشناسد و در مرتفع کردن آن‌ها تلاش کند، دانشگاه در حقیقت یک نماد اصلی متولی تربیت انسان انسان‌ساز است.

معین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و ایلام افزود: هفت عناصر اصلی دانشگاه از دیدگاه مقام معظم رهبری مدیریت، سیستم آموزشی، محتواآموزشی، اساتید، فضای مجازی، دانشجویان، مدیران و کارشناسان هستند که این ارکان در کنار یکدیگر و با تعامل می‌توانند در راستای تعالی دانشگاه گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته