دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 12:49
با حضور در وزارت کشور؛

محمدعلی وکیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ نرخ استهلاک از نرخ سرمایه‌گذاری پیشی گرفته است

محمدعلی وکیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  نرخ استهلاک از نرخ سرمایه‌گذاری پیشی گرفته است
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نرخ استهلاک از نرخ سرمایه‌گذاری پیشی گرفته است و کشور روزبه‌روز کلنگی‌تر می‌شود.
کد خبر : 915159

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی وکیلی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهارکرد: نرخ استهلاک از نرخ سرمایه گذاری پیشی گرفته است و کشور روز به روز کلنگی تر می‌شود. در گذشته منابع تصمیم ساز بود اما امروز تصمیم ها منبع ساز هستند. این کشور نیاز به شعار عدالتخواهی و رفتار نمایشی در کنار مردم ندارد.

وکیلی ادامه داد: باید با انقلاب در نظام اداری از وضعیت هزینه ساز عبور کرد. اداره غیر تخصصی باعث تحمیل هزینه‌های گزاف حکمرانی به کشور شده است.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته