دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 13:04
با حضور در وزارت کشور؛

مهدی شیخ در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ مشکل اصلی کشور انقطاع دولت‌ها از یکدیگر است

مهدی شیخ در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  مشکل اصلی کشور انقطاع دولت‌ها از یکدیگر است
مهدی شیخ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: مشکل اصلی کشور انقطاع دولت‌ها از یکدیگر است.
کد خبر : 915158

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی شیخ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حفظ نظام به معنای محافظت از دو اصل اسلامیت و جمهوریت است. معتقدم بدون بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی و قانون رسیدن به وضع مطلوب غیر ممکن است. به صورت مستقل وارد انتخابات شدم. 

شیخ ادامه داد: در سیاست نیازمند اخلاق هستیم و می‌خواهم سیاستی اخلاق بنیان را داشته باشم. شعار دولت من پذیرش و اجرای کامل قانون اساسی با مشارکت مردم خواهد بود. برنامه‌های دولت من همان برنامه توسعه هفتم و سیاست‌های کلی رهبر انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور انقطاع دولت‌ها از یکدیگر است، اضافه کرد: پیشرفت فرایند طولانی و مستمر است و نمی‌توان بدون نگاه به گذشتگان آینده را ساخت. مهمترین امر در عرصه اجرا مشارکت مردم و توسعه اجتماعی است.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته