دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 14:24
با حضور در وزارت کشور؛

حجت‌الاسلام پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ نام دولت چهاردهم «دولت قرار» است

حجت‌الاسلام پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  نام دولت چهاردهم «دولت قرار» است
وزیر اسبق کشور، دادگستری و اطلاعات پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نام دولت چهاردهم «دولت قرار» است.
کد خبر : 915152

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر اسبق کشور، دادگستری و اطلاعات دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما سرشار از آرمان‌ها و آرزوهای بالا بلند بودیم اما آیا امروز در آن جایگاه هستیم. فراز و فرودهای کشور را می‌شناسم و با مشکلات خرد و کلان آشنا هستم. به توانایی ایرانیان برای ایجاد قدرت، ثروت و عدالت ایمان دارم. یقین دارم می‌توانستیم در شرایط بهتر از این باشیم.

پورمحمدی اضافه کرد: قرار ما این نبود که عدالت قربانی مصلحت شود. نام دولت چهاردهم «دولت قرار» است و اولویت‌هایش ثروت، قدرت و عدالت خواهد بود.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته