دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 09:22
با حضور در ستاد انتخابات کشور؛

«سید قاسم جاسمی» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ نسبت به کارکرد دولت کاملا آشنایی دارم

«سید قاسم جاسمی» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد  نسبت به کارکرد دولت کاملا آشنایی دارم
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این افتخار را داشتم که عضو شورای نظارت و شورای گفتگو در بهش خصوصی باشم لذا نسبت به کارکرد دولت کاملاً آشنایی دارم.
کد خبر : 915112

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سید قاسم جاسمی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دلایلی که به خودم اجازه دادم در این دوره از انتخابات شرکت کنم این است که ما در یک دوره چهار ساله در مجلس شورای اسلامی ناظر بر اعمال دولت بودیم و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس بودم و من را به اسم می‌شناسند.

وی افزود: سخنگوی فراکسیون پاسخگویی وزیران و مدیران به نمایندگان مجلس بودم و نسبت به عملکرد افراد بیش از گذشته رسیدگی می‌کردیم. این افتخار را داشتم که عضو شورای نظارت و شورای گفتگو در بهش خصوصی باشم لذا نسبت به کارکرد دولت کاملاً آشنایی دارم.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته