دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بسته‌های رونق مسیر میان‌بر مولدسازی دارایی‌های دولت است

بسته‌های رونق مسیر میان‌بر مولدسازی دارایی‌های دولت است
سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: بسته‌های رونق مسیر میان‌بر مولدسازی است و مولدسازی از این مسیر هم به نتایج بهتری می‌رسد و هم سریع‌تر نتیجه به دست می‌آید.
کد خبر : 915111

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان در دوازدهمین جلسه کمیته راهبری مولدسازی که به بررسی گزارش مناطق ۱، ۲ و ۳ مرکز ملی مولدسازی دارایی‌های دولت اختصاص یافته بود، اظهار داشت: یکی از نکات مهم در مولدسازی توجه به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور از طریق تخصیص املاک مازاد به این پروژه‌هاست و از این طریق، مسیر میان‌بر برای مولدسازی ایجاد می‌شود.

سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه منافع مولدسازی بایستی به دستگاه مالک املاک برسد، افزود: شعار سازمان خصوصی سازی در این زمینه، "از دستگاه، با دستگاه، برای دستگاه" است و بدون همکاری دستگاه مالک املاک، مولدسازی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی بایستی در همکاری مطلوب و کامل با دستگاه‌های مالک املاک و دارایی‌های دولتی باشند خاطرنشان کرد: توجه به این نکته باعث می‌شود تا مولدسازی مسیر درستی را طی کند و به نتایج مطلوب نیز دست پیدا کنیم.

تاکید رئیس جمهور شهید بر موضوع مولدسازی و استفاده عادلانه از املاک رفاهی

بازیان در این جلسه به سفر استانی به مازندران همراه رئیس جمهور شهید و وزیر اقتصاد اشاره کرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در این سفر، بر موضوع مولدسازی تاکید بسیار زیادی داشتند و در زمینه املاک رفاهی در اختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها تاکید داشتند که از املاک رفاهی بایستی استفاده عادلانه صورت گیرد و اگر این املاک مازاد هستند بایستی تعیین تکلیف شوند.

همچنین، در این جلسه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های بوشهر، فارس، گلستان و کرمانشاه، وضعیت مولدسازی در استان‌های ذی‌ربط را تشریح کرده و گزارشی از مولدسازی ارائه کردند. همچنین این مدیران کل، چالش‌های موجود در استان در زمینه مولدسازی را تشریح کرده و پیشنهاد‌های خود را نیز مطرح کردند.

سرپرست سازمان خصوصی سازی هم در این جلسه، راهکار‌های لازم را در خصوص این چالش‌ها و مشکلات ارائه کرد.

همچنین رئیس مرکز ملی مولدسازی دارایی‌های دولت و مدیران مناطق ۲،۱ و ۳ این مرکز، به سوالات مدیران کل در زمینه مولدسازی پاسخ داده و مشکلات مولدسازی در استان‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید جمهور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته