دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 09:18
پس از ثبت نام در انتخابات؛

ناظمی اردکانی: دیپلماسی عزتمند و توجه به کشورهای همسایه را ادامه خواهم داد

ناظمی اردکانی: دیپلماسی عزتمند و توجه به کشورهای همسایه را ادامه خواهم داد
محمد ناظمی اردکانی گفت: دیپلماسی عزتمند، مقتدر و پویا بدون هیچ گونه وقفه بلکه با تلاش مضاعف با اولویت کشورهای همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین ادامه خواهد یافت.
کد خبر : 915110

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ناظمی اردکانی، وزیر تعاون دولت نهم و رئیس سابق سازمان ثبت احوال صبح امروز برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و داوطلب این دوره از انتخابات شد.

محمد ناظمی اردکانی بعد از ثبت نام به عنوان داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست وارد جمع خبرنگاران شد و گفت: با صدای رسا می‌گویم و با ادبیات خودشان که دوران مدیریت سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ هیچگاه تکرار نخواهد شد، اما دولت «پیشرو و خدمتگذار» که من با عنایت الهی تشکیل خواهم داد، متعهد به انجام موارد ذیل است.

وی ادامه داد: امروز در امتداد مسیری در جهت اعتلای اسلام قرار گرفته ایم و برای ادای دین شهیدان باید علاوه بر پایبندی به قانون اساسی و تعهد به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه‌ای برای اداره کشور در اختیار داشته باشیم.

ناظمی اردکانی بیان کرد: لازم است برای اینکه مردم طعم شیرین حکمرانی اسلامی را حس کنند، در چارچوب قانون اساسی، ایجاد تحول در نظام حکمرانی کنیم. به اصول ۶ گانه حکمرانی یعنی عدالت ورزی، مشارکت مردم در اداره کشور، پاسخگویی مسئولان، شفافیت، قانونمداری و مبارزه با فساد باید تأکید کرد.

وی ادامه داد: در دولت پیشرو و خدمتگذار، دیپلماسی عزتمند، مقتدر و پویا بدون هیچ گونه وقفه بلکه با تلاش مضاعف با اولویت کشور‌های همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین ادامه خواهد یافت.

داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این دولت، تحول در نظام مدیریتی به نحوی طرح ریزی خواهد شد تا اینگونه نباشد که ایران از نظر ظرفیت‌های استفاده نشده طبیعی و انسانی در رتبه اول جهان باشد. رویکرد اقتصادی در دولت پیشرو و خدمتگذار، توانمندسازی بخش خصوصی و تعاونی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است تا شاهد بیکاری جوانان نباشیم و اشتغال به نحوی رقم بخورد که حقوق کفاف زندگی یک خانواده را بدهد. دولت پیشرو و خدمتگزار از هرگونه اشرافیت گرایی پرهیز خواهد کرد تا رفتار مردمی در ذات او نهادینه شود و بتواند در فقرزدایی، رفع تبعیض و ویژه خواری جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته