دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با بخش موسیقی سنتی در ارسباران؛

«هزارصدا» با داوری محمدعلی بهمنی، مجید درخشانی و عبدالحسین مختاباد اجرا می‌شود

دور تازه بخش موسیقی اصیل ایرانی برنامه «هزار صدا» پنجشنبه 20 خرداد با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و داوری محمدعلی بهمنی، مجید درخشانی و عبدالحسین مختاباد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
کد خبر : 91511

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران ،این برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان با مدیریت و اجرای آرش نصیری ساعت 21 برگزار می شود.


دراین دوره از مسابقات "هزارصدا" چهارگروه موسیقی اصیل ایرانی با حداقل 4 و حداکثر 9 عضو، مدت ده دقیقه فرصت دارند تا آثار خود را در قالب ساز ، آواز و تصنیف به اجرا درمی آورند. سپس آثار هنرمندان با حضور سه کارشناس نامی حوزه موسیقی و تماشاگران با رویکرد کارگروهی ، اجرای مناسب ، تصنیف خلاقانه بررسی و داوریمی شود وگروه برگزیده برای حضور به دور بعدی این مسابقات معرفی می شوند.


در این برنامه همچنین، اشکان کمانگری خواننده جوان و شناخته شده موسیقی ایرانی به عنوان خواننده مهمان به اجرای تصنیف وآوازمی پردازد.


علاقه مندان برای حضور دراین برنامه می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی ، سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره تلفن های 20-22872818 تماس بگیرند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته