دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 09:08
با حضور در ستاد انتخابات کشور؛

«احمد اکبری» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ باید جایگاه مردم ایران را با کمک جوانان قدرتمند ایران بالا ببریم

«احمد اکبری» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد  باید جایگاه مردم ایران را با کمک جوانان قدرتمند ایران بالا ببریم
حجت الاسلام احمد اکبری نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما باید جایگاه مردم ایران را با کمک جوانان قدرتمند ایران اسلامی بالا ببریم و می‌خواهیم مردم ایران قدرتمند، ثروتمند و الگو برای جهانیان باشند.
کد خبر : 915108

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام احمد اکبری، نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارو ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  اکنون جمهوری اسلامی به دنبال حل مسائل کشور است اما دستانی پنهان این تورم را به ما تحمیل کرده است و اجازه نمی‌دهیم این وضعیت ادامه پیدا کند.

وی افزود: وقتی به خودمان نگاه می‌کنیم از اینکه این تورم باعث رنج مردم ما شده است، احساس ناراحتی می‌کنیم. بنابراین این فشار اقتصادی را برای مردم ایران رد می‌کنیم و دستان کسانی را که این تورم را برای مردم به وجود آوردند، قطع خواهیم کرد.

این داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر رئیس جمهور شوم، تمام مسئولان دولت شهید رئیسی را ابقاء خواهم کرد و این راه را ادامه خواهم داد.

وی افزود: جوانان ما نباید هرگز به کمک خارجی اعتقاد داشته باشند. ما باید جایگاه مردم ایران را با کمک جوانان قدرتمند ایران اسلامی بالا ببریم. ما می‌خواهیم مردم ایران قدرتمند، ثروتمند و الگو برای جهانیان باشند. مأموریت بزرگ این است که ایران اسلامی را طی ۴ سال به قدرت اول جهان در ابعاد سیاسی، فرهنگی و دفاعی برسانیم.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب