دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 08:52
با حضور در ستاد انتخابات کشور؛

«حسن سبحانی» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

«حسن سبحانی» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.
کد خبر : 915105

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن سبحانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) و در آخرین روز از مرحله ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

حسن سبحانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران بیانیه انتخاباتی خود را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت بزرگ ایران
حاکمیت عدم تعادل‌های گسترده و عمیق در بخش‌های گوناگون امور کشور و صعوبت سازماندهی میان مدت آنها، شرایط نامساعد به میانسالی رسیده اوضاع اقتصادی، تغییرات و تحولات نسلی جمعیت و تجربه رویکردهای متفاوت فرهنگی اجتماعی و سپس سیاسی آن در مقایسه با نسل‌های پیشین، محصول اجتناب ناپذیر رویکردی در مدیریت امور کشور است که به واسطه آن یک نمونه ایفای مسئولیت اجرای قانون اساسی توسط رؤسای محترم جمهور بیش و کم، تحت شعاع مسئولیت ریاست قوه مجری آنان مقرر بوده است.

رویکرد غفلت از اجرای هماهنگ و سیستمی قانون اساسی، به امنیت ملی که از طریق تأمین رضایت مردم در وجوه گوناگون زندگانی آنان در داخل و قابلیت تأثیرگذاری کشور در روابط با سایر کشورها حاصل می‌شود و ترجمان دقیق امنیت اقتصادی است، از آسیب‌های جدی وارد کرده است.

اینجانب ضمن اذعان به انواع مشکلات خطیری که کشور با آن روبرو است و مطلع است آثار سو افت سرمایه اجتماعی و پیامدهای مخرب آن در شرایط فعلی و دهه پیش روی، التزام به اعمال ریاست قوه مجریه را، صرفاً از مسیر حداقل اجرای همه اصول قانون اساسی تنها راه مسالمت آمیزی می‌دانم که می‌تواند مشروط به همدلی و همراهی مردم صبور ایران طی یک برنامه منضبط و نفس گیر میان مدت، نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعادل‌های موجود در کشور را مقدمتا کاهش و سپس کنترل نماید.

چنین دستاوردی هرچند نمی‌تواند موضوع تبلیغات قرار گیرد لیکن می‌تواند زمینه ساز انعطاف در سیاست و سیاستگذاری، رونق و توسعه اقتصادی و در نهایت امید و شادابی اجتماعی باشد و چنین باد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته